hermanoo90 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Nei du har ingenting med mtech 1 på. Hvis du ser den røde mtech 1 bilen til Jørgen lie, så ser du hvordan mtech 1 ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Din bil, Orjan? Den var nyyydelig! Bare hevet eksosen littegrann og sorte DE-lys = perfect! Svart strøken preface, shadowline, LE-leppe og gule blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Mye fiint ! er bare å pøse på med bilder folkens Den LE leppe likte jeg veldig godt noen andre type fine lepper so, går på preface fronten? jeg fikk bare med en slik kjedlig 325 leppe. Bilen min er svart og har shadowline, hva tror folket om gule lyktere og grøftelys ? eller blir det finest bare med standard sotede, DE feks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Din bil, Orjan? Nix - jeg holder meg til E21 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 Det enkle er ofte det beste; shadowline, litt senk, M-tech I spoilere og 17" Alpina replica... Syns den sku ha enten ha senka ræve mer, eller hæva front Men ellers så va det en ganske strøken e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2011 Det enkle er ofte det beste; shadowline, litt senk, M-tech I spoilere og 17" Alpina replica... Syns den sku ha enten ha senka ræve mer, eller hæva front Men ellers så va det en ganske strøken e30 Synes i vertfall ikke jeg, den har ca samme avstand ifra hjul til hjulbue framme og bak, da får man det perfekte stuket på e30 Men ja utrolig fin bil hvor selger dem slike lepper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Her er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Åh drit-tøff! Hva slags felger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Gamlebilen min som jeg savner stort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Åh drit-tøff! Hva slags felger har du? ESM something! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Gamlebilen min som jeg savner stort... Den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Åh drit-tøff! Hva slags felger har du? ESM something! ja ser ut som ESM 002R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Nop. ESM 012. Kan få kjøpe dem til våren om jeg bestemmer meg for å bytte ;D Esm Selger dem ikke lenger så det er "skjeldne" felger ;D Haha. Sett ett bilde av en annen E30 med slike. Syns de kler bilen godt. 17" Bra kvalitet og finish. Esm har fine "oldschool" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 virker som det er populært med alpina felger på e30, kler bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Namm! sier bare jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå