Mariuse34 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hei, Vurderer å bytte noen hakk opp i løpet av våren. Lysten på en e65 facelift. Antagelig blir det en 730D isåfall. For og imot? erfaring? typisk feil og fallgruver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 GO FOR IT!Viktigste er vel å påse at alt av servicer er fulgt, samt at bilen er så stappa som mulig med ekstra utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Tror jeg heller mot e92 faktisk. Var og prøvekjørte en e65, men den blir veldig diger for mitt bruk. Så heller mot 325ic i et eller annet format... Noen erfaringer der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Jo større jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 E65 er jo et dråg av en bil, det er jo flaggskipet. Er vel ikke den bilen det er lettest å finne lukeplasser til Men sikkert kjempe komfortable biler, har ingen erfaring med dem. Men E90-serien er jo veldig behagelige biler og mye sportsligere. 730D er jo tung bil med lite motor, vet godt hvordan 3-serie med 3-liter diesel går, og da kan jeg tenke meg hvor treig 7-eren blir. Men hvis du kun skal ha a-b-komfortabel bil, så 7-eren. Kjøreglede må jo 3-eren være best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Sliter LITT med p-plass til tider ja...men er bare å ta en ekstra runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 E65 og E92 er jo to vidt forskjellige biler da. E65 har jeg bare kjørt 1 gang. Og det var en 745i pre-facelift. Gikk godt, og komfort av en annen verden, men et svært beist av en bil... Tror forresten ikke at 730d er en treig bil. E92 er mer sportslig, men ingen sportsbil. Mer GT bil i grunnen. Masse komfort der og. Prøv å finne en 3-liter om du skal ha 325i. Da får du mer bunndrag og litt lavere forbruk. (Og mindre avgifter hvis du skal importere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Jeg har hatt sansen for store luksusbiler lenge. 7-serien har jeg likevel ikke bruk for akkurat nå. Har en gammel xj6 fra 81 som får fungere som limosinen:P Men jeg prøvekjørte en e92 325ia før jul. 2,5 literen, men likte den veldig godt. Passe luksusnivå med sportskinn og komfortabel nok i byen. Trenger ikke banebil, men noe som flytter på seg på motorvei og som er litt morsomt å kjøre ellers. 320i ble litt stusselig med firer. Er dessuten litt sugen på manuelt gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Noe sånt som denne hadde vært perfekt mtp utstyr og fargekombo, men den er minst 50k-75k overpriset. Særlig med tanke på at året snart er 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 føler du også jaggen har lite plass bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Det er vel forskjell på beinsplass i 1981 og nå ja. Bagasjerommet er enda verre....Får mer inn i en ny golf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Hmm.... Er skuffa av jagen min selv as... mikroplass i baksetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Noe sånt som denne hadde vært perfekt mtp utstyr og fargekombo, men den er minst 50k-75k overpriset. Særlig med tanke på at året snart er 2012. Hvilken? mangler det en link her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Finnkode 31374152 litt knot å lime inn link plutselig! Skal prøve en 320i for sammenligning i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå