Gå til innhold

Vurderer E65 facelift eller e92 325i- erfaring/vurdering?

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

E65 er jo et dråg av en bil, det er jo flaggskipet. Er vel ikke den bilen det er lettest å finne lukeplasser til :P Men sikkert kjempe komfortable biler, har ingen erfaring med dem. Men E90-serien er jo veldig behagelige biler og mye sportsligere. 730D er jo tung bil med lite motor, vet godt hvordan 3-serie med 3-liter diesel går, og da kan jeg tenke meg hvor treig 7-eren blir. Men hvis du kun skal ha a-b-komfortabel bil, så 7-eren. Kjøreglede må jo 3-eren være best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E65 og E92 er jo to vidt forskjellige biler da. E65 har jeg bare kjørt 1 gang. Og det var en 745i pre-facelift. Gikk godt, og komfort av en annen verden, men et svært beist av en bil... Tror forresten ikke at 730d er en treig bil.

E92 er mer sportslig, men ingen sportsbil. Mer GT bil i grunnen. Masse komfort der og. Prøv å finne en 3-liter om du skal ha 325i. Da får du mer bunndrag og litt lavere forbruk. (Og mindre avgifter hvis du skal importere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sansen for store luksusbiler lenge. 7-serien har jeg likevel ikke bruk for akkurat nå. Har en gammel xj6 fra 81 som får fungere som limosinen:P

Men jeg prøvekjørte en e92 325ia før jul. 2,5 literen, men likte den veldig godt. Passe luksusnivå med sportskinn og komfortabel nok i byen. Trenger ikke banebil, men noe som flytter på seg på motorvei og som er litt morsomt å kjøre ellers. 320i ble litt stusselig med firer. Er dessuten litt sugen på manuelt gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...