Magnum 310 Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crisheim Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Har du venstre bakdør, og hvilke farge er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 har ingen karosserideler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Beltestrammeren på passasjer siden? Vist den fungerer så gir eg deg 550 + frakt. PM meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 hva med blinklyshendel med boardcomputer knapp... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Prisant på girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 hva med blinklyshendel med boardcomputer knapp... ? Er på sjøen til 8. feb. Tror jeg kan skaffe den hendelen når jeg kommer hjem om det ikke haster før det. Tja.. Vet ikke hva disse girkassene ligger på jeg, men 3200kr må da vell være en fin pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 viftemotstand til klimaanlegg? katalysator? passer desse delene overens med 98 mod 520i? tilstand og pris om du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Har nok ingen av de tinga desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lmo Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 skulle ha hatt airbag i sjåfør døra og fram lykter hvis du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 hva med blinklyshendel med boardcomputer knapp... ? Er på sjøen til 8. feb. Tror jeg kan skaffe den hendelen når jeg kommer hjem om det ikke haster før det. Tja.. Vet ikke hva disse girkassene ligger på jeg, men 3200kr må da vell være en fin pris? Fant du ut av dette med Blinklys hendel med board computer knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 om du leser svaret en gang til står det at jeg er på sjøen til 8. februar. Så jeg har nok ikke fått sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 om du har innvendig dørhåndtak til førerdøra så send meg gjerne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag sverre lange Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 om du leser svaret en gang til står det at jeg er på sjøen til 8. februar. Så jeg har nok ikke fått sjekket. obs beklager venter i spenning til etter den 8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå