John90 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Har grunnet ene felgen! Så satser på og bli ferdig iløp av neste friperiode! Skal prøve og få tatt noen bilder underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Pøs gjerne på med bilder og fremgangsmåte, har tenkt på å begi meg ut på det samme så kjekt å se metoder å synspunkt fra flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Framgangsmåten eg har gjort så langt er følgende: Jekket opp bilen og satt den i 5 gir på tomgang. Pusset så ned kanten på felgen med grovt papir. 80-140 så har eg mattet ned inni og på baksida av felgen med 140 papir slik at lakken fester seg. Legger så 2 lag med grunning. 2-3 lag med lakk og tilslutt noen lag med klarlakk Et lite tips er og varme felgen med byggvarmer ei lita stund for og få temperatur på den slik at lakken fester seg fortere (lettere og forhindre renning) Så må eg understreke at dette er vinterfelger det er snakk om og et prøveprosjekt som ikkje er forventet at resultatet blir strøkent på! Har selv alldri lakket felger sjølv så resultate og fremgangsmåten er deretter;) Har ikkje brukt malingsfjerner på felgene men dette blir nokk brukt neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Kommer muligens en m50b25 motor med ettermontert turbo og intercooler til salgs her nå. Motor er gått over og bytta til forsterka toppakning. Er det noen interesse for dette mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 har du mer spec på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 har du mer spec på den? Ta med ro du, spar noe til oss andre interisert i å vite mer ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 har du mer spec på den? Ta med ro du, spar noe til oss andre interisert i å vite mer ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 hehe, har 3 e34, og den siste har så liten motor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 har du mer spec på den? Ta med ro du, spar noe til oss andre interisert i å vite mer ja Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 hehe, har 3 e34, og den siste har så liten motor hehe jeg har 1 stk e34, du kan få kjøpe min motor, så får jeg kjøpe denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Kan komme med meir spec på den om noen dager. Må berre komme meg heim ifrå sjøen først! Må først hente bilen serdu. Kan være noen av mine biler kommer til salgs til våren! Lurer litt på innkjøp av nyere bil!...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Har fått montert ny cd spiller i 540'en når eg kom hjem ifrå jobb Litt kjekkere med en du kan tilpasse lyden litt etter behov og Forandre på lyset Skal nedover til byn en tur imårgen så da kommer det nokk litt mer info angående 525 motoren. Med bilder og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Har da vært og hentet motor med bil på kjøpet idag Er en 2,5 24 ventilert motor med ettermontert turbo og intercooler. Toppen er overhalt og montert forsterka toppakning på. Fikk ingen kvitteringer på dette desverre men motoren virker i bra stand! Bilen i seg sjølv er noe av det styggeste eg har sett.. men men Bilder: Motoren skal selges da eg ikkje har bruk for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Tok en liten film av motoren. Er litt eksoslekkasje ifrå wastgate derfor hørest det ut som den tikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 viewtopic.php?f=14&t=246198&p=2628245#p2628245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=246198&p=2628245#p2628245 forsegjort bandasjering av grenrør måtte vel ikke gi allverden for denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Såg ut som han hadde gitt opp der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå