John90 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Idag fekk 540'en seg en skikkelig overhaling. Bunnpanne blei sjekka og sprekka var så lita at denne blei tettet. Bytte og bunnpannepakningen og toppdekselpakningene og ny olje fekk den. Så nå er den snart klar for eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Et bilde av 540'en Og nye felger til e61'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvor mye kant på de jævlene der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Rundt 11 cm kant bak og 5,5 foran synd 20 blir for stort på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Ikke værre ja hehe, synes det var kledelig faktisk, har ikke vært fæn av kantfelger på e60/61 men dette satt Jeg har alltid sett på 17" som mat for e34 KANSKJE 18" men i grenseland for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 17 er bra på e34 men blir fort veldig lav for og få fitment på di. Syntes 18 er bra på e34. Da får du bra fitment og noenlunde brukbar høyde. Har jo 19 på den oransje. Men kunne godt tenkt meg og gå ned der, er jo metervis med klaring til bakken på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Tds'en selges! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=44&t=264389 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Luftet 535'en idag. Sjølv om den står innestengt store deler av året fungerer den utmerket når den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Noen her inne som har prøvd forskjellen på 540 med letta svinghjul kontra vanligt? Har jo 2 stk 540'er i tunet. En med manuell og en med 6trinns med letta svinghjul. Den med letta svinghjul er hissig som fyyy menst autolaten er jo rimelig tam.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Noen her inne som har prøvd forskjellen på 540 med letta svinghjul kontra vanligt? Har jo 2 stk 540'er i tunet. En med manuell og en med 6trinns med letta svinghjul. Den med letta svinghjul er hissig som fyyy menst autolaten er jo rimelig tam.. Du skriver manuell, men tror du mener automat. orginalt sier man at det føles som 100 hk mer i 6 trinns'n og at automaten er "dau" men men letta svinghjul i tillegg kan jeg forestille meg at det blir kvikkere. Min plan er letta svinghjul og 3.15 diff chip og komplett eksos. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Ser her at eg har skreve feil ja. Skulle stått automat ja. Hvilken eksos tenker du på da? Har liggende et som eg tenkte og ta på min. Men er mest lyd på lavt turtall så sikkert dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 min bil var org en automat, syns ikke den dro noe dårlig da, er vel heller placebo effekten med manuell at du gjør alt sjøl så føles den kvikkere. bygget om til manuell med org dobbelmasse svinghjul, litt seig opp og ned på frirusing som bmw er. byttet så til alusvinghjul, da ble den endel kvikkere på frirusing. om du tjener noe på det i det store og hele er eg ikke sikker på, men eg byttet det pga dobbelmasse dritet som går istykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Eg har jo touringen som er automat og sedanen som er manuell/alu svinghjul på. Setter du disse ved siden av hverandre på frirusing så er det ganske stor forskjell. Har ikkje prøvd samenligning langs veien. Men trur ikkje det er store forskjellen ifra 80-120 med di sånn sett. Hadde vært artig og prøvd den oransje mot touringen når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Tenkte på et eksosanlegg fra usa b&b eller noe, ordentlige greier. Bolt on sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Skjer ikkje so mykje her i tunet lenger. Tida går i bleieskift og oppussing av leilighet. Har solgt grønne tds'en min til Ålesund. Får håpe nye eiger får like mye bruksverdi som eg har hatt av den då den har fungert helt supert i mitt eige Rakk og vaske over godbilene idag så blei nokon bilder av dei siden dei var samlet (noe som er heller sjeldent) En viss bruksbil sneik seg med her og Ganske fornøgd med stuket på 540'en nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå