Sletten Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hei. Har da vært en tur i Mosjøen å hentet meg en 96mod. E36 328 Touring som har gått ca. 258 000. Bilen ser jo grei ut. litt er det jo selfølgelig på en så gammel bil som har gått en stykke. Men den har jo en del utstyr. Fremstolene er byttet ut med Vader stoler i svart skinn. Justerbart senkestt. Utstyrliste: S214A Automatic Stability Control +Traction S243A Airbag For Passanger S246A Sterring Column Adjustment S255A Sports Leather Steering wheel S277A LT/ALY Wheels Double Spoke Styling S302A Alarm System S314A Heated Windscreen Washer Nozzles S320A Model Deignation, deletion S337A M Sports Package S386A Roof Rails S401A Sliding/Vent Roof, Electric S411A Window Lif, Electric S413A Luggage Compartment Net S428A Warning Triangel S431A Interior RR VW Mirror W Aut Anti-D S441A Somkers Package S473A Armrest, Front S481A Sports Seats F Driver/Front Passenger S494A Seat Heating F Driver/ front Passenger S498A Headrests In Rear, Mechanic, Adjustable S510A Headligth Beam-Throw Contr. F Low Beam S528A Automatic Air Recirculation Control (AUC) S534A Automatic Air Condition S540A Cruise Control S554A On-Board Computer S670A Radio BMW Professional S676A HIFI Loudspeaker System S704A M Sport Suspension S801A Germany Version S806A 3RD Stopligth Her er jo litt bilder. Motor Front Bak. M Merket skal gjernes når jeg gidder Midtkonsoll Ratt Vanlig feil med km teller Interiør Førerstol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Ser ut som en grei utstyrsliste, har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Hmm.. ble litt tull me bildene men de kommer Tja planer.. ikke så store planene egentlig. Driv å pusser opp en leilighet i tillegg så det meste av penger går jo der.. Men har bestilt nytt frontsett med forsterker å spiller.. der gikk det jo vel 11k. Å skulle hatt en sikkelig behandlig av interiøret før det blit noe dåligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 En liten update Har da fått fjernet M merket på bakluken Å så har jeg handlet litt For å prøve å få Vader stolene litt finere håpe jeg får tid til å prøve i morgen før jeg reiser til Tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Den her gikk i tromsø før, var da eid av en E36 "guru" så den er godt tatt vare på Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Det er jo godt å høre Virker ganske bra vertfall. Fikk med en perm med kviteringer fra den kom til norge i 1999. Så virker som den er godt tatt vare på ja. Bare å prøve å holde den like fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Diggbar bil dette ja, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Jo takk for det Skjer jo ikke så mye her. Men kom hjem fra sjøen i går å var en liten tur innom GS. Byttet da fra svart carbon Rondell til orinal blå på panseret. Skulle egentlig bytte fra carbon look nyrerr til svart der og, men det satte været en fin stopper for. Carbon rondell å carbon look nyrer gis bort vis noen vil ha det. Nyerene står fortsatt på men vil bli skrudd av når været tllater det. Svart carbon Blå orginal rondell Men er interiseert i å leie en liten garasjeplass/verksted skruplass noen timer en dag så jeg kan få byttet en innerskjerm å olje å filter. Frister ikke så veldig å drive med ute på en parkeringsplass i dette været. så vis noen vet om noen så gi gjerne et lite pip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Dette er en kul bil! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Dette er en kul bil! Grattis +1 ..men ville nok hatt orginal lykter med ccfl for og sette prikken over i en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ja har vurdert orginal lykter. Men har ikke noen + at det er montert xenon i de som står der.. så gidder ikke begynne å plokke med det. Er sikkert ikke mye jobb men. Men vis jeg skal ha orginal lykter så blir det nokk uten ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 nydelig bil, men hadde blitt løfta en del hakk opp med orginale lys ja, oneblock lykter er ikke veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 ja hadde nokk det. så vis noen har noen billige original lykter med orange blinker til salgs, å noen stiller med et lokal jeg kan låne litt å kansje gidder å hjelpe til litt så bytter jeg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Ja her skjer det jo ikke så mye da. Men en lite update med bilder kan vel ikke skade Steroen bli vel ikke montert før det blir litt varmere i været sånn det går ann å stå ute. Er alt for kaldt å stå ute å holdt på med sånt ute på denne årstiden.. ikke har jeg noe garasje heller :/ Her har det jo kommet litt Stereo Diskant Mellomtone Delefilter Midbass Forsterker Svarte Nyrer (off... skitten bil. *Stikkeåvakse*) Litt vinterutstyr Har også bestilt meg orginale lykter med orange blinkers så vis noen vil ha oneblock lyktene så er det bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Utrolig fin bil Men for guds skyld riv av det forferdelige du har satt på taket :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå