lamar81 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Wow, fete hjul...performance bremsene gjør at bilen din kler svarte hjul:) Har nesten kliss lik bil, vurderer lakke felgene mine svarte til våren, men mangler den lille ekstra med bremsene som gjør at hele felgen forsvinner litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dette ble veldig bra. har møtt deg en rekke ganger i Lillestrøm, fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaszito Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Sykt lekker E91 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Slenger ut et par bilder til, fra en liten "høst-shoot". Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Strøken sak. Tøft med det mørke temaet du har gående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Gratulerer med en clean men rå e91:) Denne falt virkelig i smak. Videre planer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Takk! Tja, alltids noe på gang, men om tiden strekker til å skru, er en annen ting. Tenkte å stramme opp litt i drivlinjen - har noen Poly-foringer liggende til diff og bakstilling, samt nye hardykoblinger. Venter også på å få maskinert et singelmassesvinghjul, som skal inn med en Sachs performance clutch. Ellers tenkte jeg kanskje å bestille nye felger i vinter. De nye Zito-hjulene ble kjøpt fordi en VMR-felg har blitt litt urund (de er til salgs!), men Zito er billighjul og jeg trenger noen som tåler juling (og er lette). Men det koster. Har lyst på Advan RS - som VMR-hjulene egentlig er en kopi av, men de koster skjorta og er vanskelig å få tak i.. Har også litt lyst å godkjenne bilen og få senking og bremser inn i vognkort, men spørs om jeg gidder, de skal vel pirke på alt mulig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Hehe ja det var det da. De er litt pirkete til tider kan du si. Høres ut som planene er gode iallefall. Bare og få tid til å sette de til erks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xandre Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Hvor mye skal du ha for vmr fellgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Har bestilt nye felger! Merke Forgestar, men lurer på å holde modell og finish for meg selv foreløpig... Xandre: Sendt PM, (generelt åpen for bud på VMR-felgene).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Cf10 kanskje? Elsker denne bilen, veldig fin sammensetning av farger. De gule bremsene gjør virkelig sitt, både estetisk, og sikkert under bruk også. Er absolutt ingen fan av mørke felger, men denne faller virkelig i smak. 10/10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Cf10 kanskje? Elsker denne bilen, veldig fin sammensetning av farger. De gule bremsene gjør virkelig sitt, både estetisk, og sikkert under bruk også. Er absolutt ingen fan av mørke felger, men denne faller virkelig i smak. 10/10! Takk! Du har nok rett angående CF10. Jeg er heller ingen fan av mørke felger selv, men må innrømme at jeg liker Zito-felgene mer og mer. Men de blir trolig solgt til en kamerat som har kjøpt seg ny 320xd. Hadde tenkt å beholde Michelin Super Sport dekkene, men de blir nok også solgt med felgene, så nå har jeg begynt å revurdere hvilke sommerdekk jeg skal ha også. Er egentlig superfornøyd med Super Sport. De sitter veldig bra på tørt og vått(!), bråker lite, sporer lite, og har grei rekkevidde. De er også bra til noen få runder på bane, men merker at de burde hatt stivere sidevegger og tåler ikke brukes hardt lenge. Vurderer derfor Bridgestone Potenza RE-11 eller Yokohama ADVAN Neova AD08 (kanskje til og med Michelin pilot sport Cup), som skal være hakket bedre til banebruk. Spørsmålet er hvor mye vått grep (og komfort) jeg ofrer og hvor mye kortere de varer på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Michelin sport cup dekk skal helst ikke brukes når det regner. Det er det dem selv sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Michelin sport cup dekk skal helst ikke brukes når det regner. Det er det dem selv sier. I know.. Det, og at de sannsynligvis slites fort ved veibruk, gjør nok at det finnes bedre egnede dekk for min del som faktisk bruker bilen mest på vei. Alternativt 2 hjulsett, men det er ikke gratis det heller, og så må man bytte på trackdays.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 En liten våroppdatering: For en stund siden ble det endel oppgraderinger; -Sachs cutch og nytt svinghjul -BMW Short shift kit (egentlig til 335i men det passet fint) -Polyforinger i bakstilling (innlegg i rammen) -Polyforinger diff-fester og girkassefester -Nye hardykoblinger og motorfester -Og noen andre ting.. Var spent på polyforinger i bakstilling/diff forhold til støy og vibrasjoner, men er positivt overrasket. Det er mer vibrasjoner og lyd fra kasse/drivverk i hele bilen på tomgang og når man gir gass, men det er helt OK til langkjøring faktisk i og med at det ikke bråker så ille under cruising. Uansett så smiler jeg, da det er mer lyd og vibrasjon under aktiv kjøring, og ikke minst at bakparten av bilen har blitt strammet opp vesentlig. I tillegg er det veldig deilig ikke å ha noe rykking/gynging i drivverk! Ny Sachs clutch gjør susen i forhold til at den ikke slurer under tung belastning, men er litt tyngre enn original. Skal trolig på trackday i morgen søndag (Våler) og mandag (rudskogen) og teste litt. Slenger med et bilde av nye felger (tatt av Forgestar), de er rett rundt hjørnet: Forgestar CF10 matte black Dimensjon: 8,5x19 ET32, 10x19 ET35 Med pinstripe i samme farge som bremsene(forhåpentligvis) Men får dessverre ikke nye dekk før i juni, har bestillt Michelin Pilot Sport Cup 2. De skal visst være helt rå; bedre på tørt og vått, og vare lenger enn Cup. De kommer jo originalt på endel superbiler nå... Usikker på om jeg gidder legge om de Michelin Super Sport dekkene jeg har på Zito-felgene i mellomtiden, eller bare kjører med disse hjulene så lenge. Zito-felgene blir kanskje lagt ut for salg etter hvert. Slenger ved et bilde av bilen fra siden med Zito-hjulene. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå