Gå til innhold

Evens '08 E92 M-sport. SOLGT. Nye bilder s.4

Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

9 av 10 ae pærer på ebay er CANbus free. Pleier som oftest og stå det og:) H8.

Ok, selgeren på eBay garanterer at det ikke blir noe feilkode, så bør vel gå bra da.

Denne så ikke feil ut even! tviler ikke på at du får denne til å skinne enda mer ;)

Takk! ;) Blir oppgraderinger over tid, men får satse på at det ikke blir så ille til slutt. Skal bare prøve å beholde denne en stund, hehe.

er det noe sånt du skal ha? http://www.hogstad-trading.no/nettbutik ... _id=114har nada peiling på pærer.. si ifra hvis det er feil da, så endrer jeg bare innlegget litt :)

ellers en veldig flott bil, så veldig fin ut :D

Takk så mye! ;) Det der var jo slettes ingen upris(!), skal finne ut av om E90/91 har samme sokkel. Takk!

EDIT: E90/91/92 har samme sokkel(H8), så da kjøper jeg derifra, Joachim. Takk igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å se hvor lenge du beholder den ja :P og om du klarer å oppgradere over tid eller om lommeboka brenner i lomma på deg :P det gjør den iallefall på meg! :P

Hehe;) Pleier som regel å brenne i lomma på meg også, men får prøve å holde meg litt i skinnet fremover. :)

Da var hvite AE-pærer bestilt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg også, så nå sparer jeg opp til delebil xD blir pent med hvite AE, men få tatt noen flere bilder! :D

Haha:) Skal du bygge om til M5? Hadde ikke du noe styr med disse ombyggingspapirene?

Skal ut med speilrefleksen en dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P ja liker tanken på den maskinen under panseret jeg også ;) blir spennende å se når dette evt skjer da, når økonomien ikke er på topp for tiden, spesielt uten jobb nå :o men hadde vært morsomt å slippe å gå til vårmønstringa, og heller komme rullende i en vaskeekte m5! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...