Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Denne så ikke feil ut even! tviler ikke på at du får denne til å skinne enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 er det noe sånt du skal ha? http://www.hogstad-trading.no/nettbutik ... _id=114har nada peiling på pærer.. si ifra hvis det er feil da, så endrer jeg bare innlegget litt ellers en veldig flott bil, så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 9 av 10 ae pærer på ebay er CANbus free. Pleier som oftest og stå det og:) H8. Ok, selgeren på eBay garanterer at det ikke blir noe feilkode, så bør vel gå bra da. Denne så ikke feil ut even! tviler ikke på at du får denne til å skinne enda mer Takk! Blir oppgraderinger over tid, men får satse på at det ikke blir så ille til slutt. Skal bare prøve å beholde denne en stund, hehe. er det noe sånt du skal ha? http://www.hogstad-trading.no/nettbutik ... _id=114har nada peiling på pærer.. si ifra hvis det er feil da, så endrer jeg bare innlegget litt ellers en veldig flott bil, så veldig fin ut Takk så mye! Det der var jo slettes ingen upris(!), skal finne ut av om E90/91 har samme sokkel. Takk! EDIT: E90/91/92 har samme sokkel(H8), så da kjøper jeg derifra, Joachim. Takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 blir spennende å se hvor lenge du beholder den ja og om du klarer å oppgradere over tid eller om lommeboka brenner i lomma på deg det gjør den iallefall på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 blir spennende å se hvor lenge du beholder den ja og om du klarer å oppgradere over tid eller om lommeboka brenner i lomma på deg det gjør den iallefall på meg! Hehe;) Pleier som regel å brenne i lomma på meg også, men får prøve å holde meg litt i skinnet fremover. Da var hvite AE-pærer bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Tenker jeg også, så nå sparer jeg opp til delebil xD blir pent med hvite AE, men få tatt noen flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Tenker jeg også, så nå sparer jeg opp til delebil xD blir pent med hvite AE, men få tatt noen flere bilder! Haha:) Skal du bygge om til M5? Hadde ikke du noe styr med disse ombyggingspapirene? Skal ut med speilrefleksen en dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 var det riktig pærer som jeg linka til? eller kjøpte du fra ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 var det riktig pærer som jeg linka til? eller kjøpte du fra ebay? Har kjøpt og betalt de du linket til! Var riktig sokkel;) Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 neida de papirene er i orden, var mye lettere enn jeg trodde så da må man bare spare blir nok m5 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 neida de papirene er i orden, var mye lettere enn jeg trodde så da må man bare spare blir nok m5 ja Rått! Hvis det er noe bilen din virkelig fortjener, så er det S62 motoren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Hehe ja liker tanken på den maskinen under panseret jeg også blir spennende å se når dette evt skjer da, når økonomien ikke er på topp for tiden, spesielt uten jobb nå men hadde vært morsomt å slippe å gå til vårmønstringa, og heller komme rullende i en vaskeekte m5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Da har jeg fått montert hvite AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Flott skyss du har fått deg. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Flott skyss du har fått deg. Gratulerer Takk så mye, Halvor! Tøff E34 du har forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå