Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det enkleste er vel egentlig å bytte til en bil med større original motor. Kan anbefale M52B25 i så måte. Skal selge min egen 323ci i løpet av vinteren/våren ;)

Skrevet

Koster fra ca 8.000,- brukt for en m52tu i god stand. Burde bytte bakstilling til en med skivebrems, Må også ha ny mellomaksel og annen diff. Havner på ca 15.000,- for alt.

Skrevet
Koster fra ca 8.000,- brukt for en m52tu i god stand. Burde bytte bakstilling til en med skivebrems, Må også ha ny mellomaksel og annen diff. Havner på ca 15.000,- for alt.

Nå er det jo skivebrems bak på E46 318i da amigooo :)

Han må bytte dempere, stabstag foran, og bremser (skiver og kalipere og klaver).

Skrevet

Nå er det jo skivebrems bak på E46 318i da amigooo :)

Han må bytte dempere, stabstag foran, og bremser (skiver og kalipere og klaver).

Å faen.. Sant det #-o Jaja, må hvertfall ha større bremser og kraftigere stabstag som du nevner :)

Skrevet

Hvorfor ikke bare ha bilen som den er? Går greit nok for en som er fersk bak rattet anyways. Du kan heller selge bilen, og kjøpe noe som er sprekere etter en stund, når du vet hva det er å ha førerkort:p Ville ikke giddi å bytta motor i den, om den motoren som står i fungerer.

• 3 months later...
Skrevet

takk for gode svar. har funnet ut att jeg skal bruke den motoren jeg har til den går dukken, så får vi se hva som skjer da. men som sagt før her mfjeld det er skivebrems bak :wink: har også bestilt nye klosser og skiver rundtom. og montert orginale aerodynamik bakfanger og frontfanger. samt monter 2 6x9 og 2 12" subber som låter meget bra :twisted: får se om jeg gidder og lage tråd på denne bilen. er ikke så store greiene. men blir vel en E30 til neste år :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...