Joakim737 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Hei, har kjøpt meg en Alpine CDE-123R. Jeg har en BMW 320i 1998 modell import fra tyskland. Må jeg ha en ISO adapter for å koble spilleren? jeg bryr meg ikke om multifunksjons knappene på rattet ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim737 Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Ja, du får dette på de fleste bilstereo butikker. Er egne overganger for BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim737 Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Okei, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Hvorfor ikke bare få deg en adapter for knappene på rattet siden du har dem? Da får du uansett ISO overgang i samme kabelsettet: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim737 Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Kjøpte en helt vanlig bmw iso adapter, cruise kontrollen virker men ikke knappene for å justere volumet på musikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå