joggis Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 sykt strøken denne, må si jeg liker felg utvalge ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Lenge til vi får se hjula på bilen? Jeg har et identisk sett liggende uten gummi som jeg vurderer å bruke på M5'n, føøør de havner på M3'n når den er ferdig. Edit: det jeg er redd for er at de blir litt spinkle, må jo spacest mye hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Har BBS RC 18" jeg og:-) så da blei jeg visst ikke aleine om å ha det... Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Jeg tenker og sette inn comfortstoler i denne, har sorte strøkne med armlener, men jeg trenger komplett baksete i sort MYKT skinn. Hva tycks?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Jeg syns M5 interiøret som sitter i bilen ser meget bra ut. Sidestøtta på førersetet ble bra etter at jeg fikset det opp med litt skinnfarge, håper det holder enda. Eneste var at skinnet var litt hardt. Det er godt mulig at det blir mykt igjen hvis man kliner det skikkelig inn med noe skinnkrem. Har du noen bilder av disse stolene? Er faktisk litt usikker på hvordan de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 comfortstolene er fine og gode de, men m5 stolene er litt mer spesiell og ekslusive da! og ganske dårlig sidestøtte i comfort stolene kontra m5 stolene..... trenger jo noe ti å holde deg på plass når du kjører 540 på en fin svingete vei en sommerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 M5 interiøret i denne er meget pent, uten synlig slitasje. Stolene jeg tenker og bruke, er de som satt i alpinaen. De er veldig gode og sitte i, mykt og strøkent skinn. Jeg tenker at dette ikke er en typisk sportsbil, men en komfortabel familiesedan, med masse krefter. Derfor passer det godt med komfortstolene. Det stod også vanlige stoler i denne tidligere, riktig nok i stoff, men...... Jeg kommer heller ikke til og selge det 4 seters M5 interiøret, det kan være kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 da fikk jeg tak i 100% sportskinn, vannvittig pent interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Jöss !! For en flott samling av biler & gromdeler !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Sykt pen bil rød e34 er aldri feil, merker jeg savner min gamle rød e34 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Må si jeg liker denne bilen. Er det egentlig noe forskjell på framstolene på M5 interiør og sportskinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Lurer på om det er forskjell på skinnet, det er i hvert fall mye tjukkere i de stolene jeg har fra m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Er de comfortstolene elektriske som M5-interiøret? Syns de så veldig like ut utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Det er bilder av sportskinn, ikke comfortstolene. De er kun el oppvarmet. 2+2 interiøret blir nok satt på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Men hvorfor bytte, når de er helt like? Trenger du fem seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå