Gå til innhold

John`s e34 540 SOLGT (igjen)

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge til vi får se hjula på bilen? Jeg har et identisk sett liggende uten gummi som jeg vurderer å bruke på M5'n, føøør de havner på M3'n når den er ferdig.

Edit: det jeg er redd for er at de blir litt spinkle, må jo spacest mye hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns M5 interiøret som sitter i bilen ser meget bra ut. Sidestøtta på førersetet ble bra etter at jeg fikset det opp med litt skinnfarge, håper det holder enda. Eneste var at skinnet var litt hardt. Det er godt mulig at det blir mykt igjen hvis man kliner det skikkelig inn med noe skinnkrem.

Har du noen bilder av disse stolene? Er faktisk litt usikker på hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

comfortstolene er fine og gode de, men m5 stolene er litt mer spesiell og ekslusive da! og ganske dårlig sidestøtte i comfort stolene kontra m5 stolene..... trenger jo noe ti å holde deg på plass når du kjører 540 på en fin svingete vei en sommerdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 interiøret i denne er meget pent, uten synlig slitasje. Stolene jeg tenker og bruke, er de som satt i alpinaen. De er veldig gode og sitte i, mykt og strøkent skinn. Jeg tenker at dette ikke er en typisk sportsbil, men en komfortabel familiesedan, med masse krefter. Derfor passer det godt med komfortstolene.

Det stod også vanlige stoler i denne tidligere, riktig nok i stoff, men......

Jeg kommer heller ikke til og selge det 4 seters M5 interiøret, det kan være kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...