turbo1991 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Den som lå her på bimmers til 300 000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Nei, ikke så gale. Men den har stått på forumet noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Åja, den uten skilt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Det er en svenske ja, så den har ikke skilt foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 åå.. trudde det var denne jeg john: viewtopic.php?f=44&t=251422&hilit=e34+m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Den var for dyr. Jeg tror jeg har fått tak i ett eksemplar som blir helt på høyde med denne. Lav km, god dokumentasjon, pertentlig eier(e), uten rust osv, da er utgangspunktet spennende. Og så blir det vel skilter etterhvert, men ikke med det aller første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edge_86 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 johnja du har pm =) Passar M-parallel fälgarna på e39?? Är ev intresserad av de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Hadde nesten glemt hvor fin denne er i virkeligheten. Skal prøve litt hjul seinere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Da er grombilen ute ja:) Ålreit å hvile øya på den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Å ja den må litt ned med rennsportene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Nydelig bil Men gullfelger på rød bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Syns gullfelger tar seg godt ut på rød bil, men vi får se Vasket bilen etter vinterlagring, og har vært så kjempeheldig at det har sprutet ett eller annet på bilen, som har etset seg ned i lakken på panser,tak og bagasjelokk Jeg har snakket med "lagermannen" og vi møtes på mandag, så det blir nok en ordning, men innelagring valgte jeg jo for og unngå driiiiiit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Helt rå med ACS-felga! Hva slags eksos sitter på bilen nå? Kjenner ikke igjen de endestussene fra da jeg hadde bilen. Går det ann å polere bort dette som har kommet på lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Det er Supersprint, som må justeres litt lenger inn. Ble ganske bra med ACS ja, men de krever show fjæring(laaaav) ellers ser det ikke bra ut. Så må lage meg et sett med dempere og fjærer, har ikke lyst og ødelegge bilstein settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Uff, dritt det som har lagt seg på da. Har bare spylt min etter jeg hentet den og mye skitt satt fortsatt igjen, tenkte det satt litt bedre bare, men får se nøye over når jeg håndvasker da, håper det ikke er noe på min og håper ditt går bort lett Nydelig bil og felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå