Gå til innhold

John`s e34 540 SOLGT (igjen)

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice felger

men må nok senkes litt for at det skal harmonere skikkelig :wink:

Bildet lyver litt, de må nok egentlig bare lenger ut. Men nå ble de solgt på morran i dag, til en e28 eier :) Det blir nok mere riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg stemmer for Alpina. Helt klart det som passet bilen best. Og 5-7 mm mere ned forran :)

Ville også likt å se denne med sorte nyrer. Men det er jo bare meg :P Syns chrom krasjer litt siden resten av bilen er shadowline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for Alpina. Helt klart det som passet bilen best. Og 5-7 mm mere ned forran :)

Ville også likt å se denne med sorte nyrer. Men det er jo bare meg :P Syns chrom krasjer litt siden resten av bilen er shadowline.

x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo et helt greit utvalg av felger der da, kjekt å ha liggende om man skulle gå lei :wink: Men personlig så synes jeg Alpina felgene sitter som ett skudd på denne altså, det er rett og slett meget kledlig :)

Husker jeg sikla fælt på denne bilen for et års tid siden da den skulle selges den gang....

Men fant ut at selvom det er en helt råkul motor, så er bilen for svær og tung for min smak.

Ja og godt er det! For når jeg ser på bilene i signaturen din som enten er blitt spiker eller "rælebil", "hjulspinnedition" eller "søpple-edition" så er det en guds lykke at skikkede entusiaster som Johnja her har fått tak i denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo et helt greit utvalg av felger der da, kjekt å ha liggende om man skulle gå lei :wink: Men personlig så synes jeg Alpina felgene sitter som ett skudd på denne altså, det er rett og slett meget kledlig :)

Husker jeg sikla fælt på denne bilen for et års tid siden da den skulle selges den gang....

Men fant ut at selvom det er en helt råkul motor, så er bilen for svær og tung for min smak.

Ja og godt er det! For når jeg ser på bilene i signaturen din som enten er blitt spiker eller "rælebil", "hjulspinnedition" eller "søpple-edition" så er det en guds lykke at skikkede entusiaster som Johnja her har fått tak i denne :)

Hehe, den har i alle fall et godt liv her ja :)

Har fått på sommersko på m5`n også nå, så får prøve og legge ut noen bilder av den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...