///MPower Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 nice felger men må nok senkes litt for at det skal harmonere skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 nice felgermen må nok senkes litt for at det skal harmonere skikkelig Bildet lyver litt, de må nok egentlig bare lenger ut. Men nå ble de solgt på morran i dag, til en e28 eier Det blir nok mere riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 sinnsykt John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Ikke værst!! har du funnet ut noe mer ang momsinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg syns det er vanskelig og finne riktige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg stemmer for Alpina. Helt klart det som passet bilen best. Og 5-7 mm mere ned forran Ville også likt å se denne med sorte nyrer. Men det er jo bare meg Syns chrom krasjer litt siden resten av bilen er shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Syns nok også alpina er penest. Når det gjelder nyrene, så kan jeg være enig med deg, men det finns ikke sorte originalt, og da vil je itte ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Lakker de originale da? Da er det jo originalt, bare fiksa litt. Eventuelt folie. Lett å gjøre helt original i utseendet igjen da Og selvfølgelig, en syk bilpark du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Der går jo det, men når jeg ser på bildene på side 1, der jeg hadde sorte nyrer, så tenker jeg det er penest med chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Jeg stemmer for Alpina. Helt klart det som passet bilen best. Og 5-7 mm mere ned forran Ville også likt å se denne med sorte nyrer. Men det er jo bare meg Syns chrom krasjer litt siden resten av bilen er shadowline. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Alpinaene kler bilen utrolig godt. Personlig stemmer jeg mot sorte nyrer. Jeg har det selv, men vet fortsatt ikke om jeg liker det. Tar liksom vekk litt av "BMW looken". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Alpinaene kler bilen utrolig godt. Personlig stemmer jeg mot sorte nyrer. Jeg har det selv, men vet fortsatt ikke om jeg liker det. Tar liksom vekk litt av "BMW looken". +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 få tak i alpina felger fra e31, de er 18" 9" foran og 10.5 bak, hadde det på alpinaen eg hadde før, bilen som joachim sørlie innpå her har no. der ser du bilder også. de sitter som skudd. de ble handlet herfra av han eg kjøpte bilen av. dette er org felger flett nye!! http://www.alloywheelsdirect.net/bmw_al ... _wheel_102 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Du har jo et helt greit utvalg av felger der da, kjekt å ha liggende om man skulle gå lei Men personlig så synes jeg Alpina felgene sitter som ett skudd på denne altså, det er rett og slett meget kledlig Husker jeg sikla fælt på denne bilen for et års tid siden da den skulle selges den gang.... Men fant ut at selvom det er en helt råkul motor, så er bilen for svær og tung for min smak. Ja og godt er det! For når jeg ser på bilene i signaturen din som enten er blitt spiker eller "rælebil", "hjulspinnedition" eller "søpple-edition" så er det en guds lykke at skikkede entusiaster som Johnja her har fått tak i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Du har jo et helt greit utvalg av felger der da, kjekt å ha liggende om man skulle gå lei Men personlig så synes jeg Alpina felgene sitter som ett skudd på denne altså, det er rett og slett meget kledlig Husker jeg sikla fælt på denne bilen for et års tid siden da den skulle selges den gang.... Men fant ut at selvom det er en helt råkul motor, så er bilen for svær og tung for min smak. Ja og godt er det! For når jeg ser på bilene i signaturen din som enten er blitt spiker eller "rælebil", "hjulspinnedition" eller "søpple-edition" så er det en guds lykke at skikkede entusiaster som Johnja her har fått tak i denne Hehe, den har i alle fall et godt liv her ja Har fått på sommersko på m5`n også nå, så får prøve og legge ut noen bilder av den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå