///Thomas Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Du får sette inn en skikkelig børsteløs motor, så blir det mere gøy med en gang.Har en hpi sprint 2 med skikkelig motor. "Blir nesten for stor for meg " Men er jo morsomt. Legger ved en link. "Selv om den ikke har fått bmw karosseri enda" Dææææven Den gikk jo sånn tålig godt ja!!! Er det 3.5 eller 4 turn motor?? Holder driverket på den der? Har en kamerat med 4.5 turn, men han sliter med drivverket (X-ray T3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Det går bedre en jeg klarer og ha kontroll på. Det er en 6.5T motor med 3S lipo batteri. I den hpi E10 bilen, så gikk alu akslingen i stykker hele tiden. Men i denne som har reim drift, så ser det ut som det holder. Må bare få tettet litt rundt den bakre reima, da den ryker lett når det kommer små stein inn i mellom den og reimjulet. Men bruker jo bakdekk som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hmmmm... Får ut å prøve noen av flybatteriene, de er jo 3s.. Så ut som esc'en skulle tåle det.. Siden det er en e92 våger jeg å poste denne her, fantastisk video : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kest Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 mitt rc drift prosjekt som ikke er ferdig enda, men tenkte og legge ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 85cm med bmw FG 1/5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Mine bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Likte den grå M3'n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Satt på noen freshere hjul i dag på !:18 bilen, senka den og mye camber! Noen bilder : Hvor har du fått tak i baklyktene? eller er det et komplett sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 De er orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 grommbilen min Tamiya TRS 416 som kun består av Carbon og Eloksert aluminium. (Nesten) 5,5T børsteløs motor og LIPO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 De er orginale Kjøpt på ebay? har en lik som den på første side, men denne så jo noe mer realistisk ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Vi har slik tråd fra før. http://bimmers.no/topic/526003-kjører-du-rc-bil/ Jeg har E39 M5 og E92 M3 laget AE på den. dette er bak klistremerket til framlyktene. sette inn lysene jeg har liggende bak der så vil nok ringen lyse gjennom og det vil se ut som AE på utsiden av karosseriet. Har ingen bilder av M3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 BMW E92 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Her er M3`n Jeg har også en Align T-rex 450 med dette karosseriet som ikke er montert ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå