huldra66 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Når en ser på denne bilen så er det nesten utrolig att det endte godt Alle tre er nå fraktet til Odda sjukehus, som opplyser at de tre kun har fått lette til moderate skader. Flere bilfabrikanter som bygger "sikre" biler , men er glad de fleste i nær famile har BMW. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Broyteb ... xtor=RSS-2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Uff, skremmende, men for engangsskyld, dette er BMW sin kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 jææævlig! Det er jo utrolig at det der gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Nå blei det bare mer sikkert at jeg skal ha bmw igjen !.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Å fy fela! Godt å høre/lese de kom unna med lettere skader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Huff, fæle greier! Men det er ett argument for å velge BMW, sikkerhet og god kvalitet! Husker en familie på fire med to små barn som fikk skrens og kolliderte med en Avensis, førern av Toyotaen døde mens familien slapp fra det med kun kuttskader fra knust glass og ett studd håndledd! Bilen de kjørte var en 1999 E39 528 Touring! Toyotaen var en 2005 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Husker en familie på fire med to små barn som fikk skrens og kolliderte med en Avensis, førern av Toyotaen døde mens familien slapp fra det med kun kuttskader fra knust glass og ett studd håndledd! Bilen de kjørte var en 1999 E39 528 Touring! Toyotaen var en 2005 modell Her er det flere faktorer som avgjorde utfallet. Hadde dette vært front mot front, så hadde det selvsagt gått verre med familien. De overlevde ikke fordi de kjørte BMW, men fordi de var "heldigere" med treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Husker en familie på fire med to små barn som fikk skrens og kolliderte med en Avensis, førern av Toyotaen døde mens familien slapp fra det med kun kuttskader fra knust glass og ett studd håndledd! Bilen de kjørte var en 1999 E39 528 Touring! Toyotaen var en 2005 modell Her er det flere faktorer som avgjorde utfallet. Hadde dette vært front mot front, så hadde det selvsagt gått verre med familien. De overlevde ikke fordi de kjørte BMW, men fordi de var "heldigere" med treffet. Ja du veit det vel best du! Men nå traff de Toyotaen forfra på siden, ikke direkte front mot front men i område venstre forskjerm/frontlykt og innover! Tror nok heller det er snakk om enorm englevakt og griseflaks, når man så BMWen så skulle man ikke tro at de kom så lett fra det som de gjorde! Faktumet var også at BMWen var en konstruksjon fra midten av 90 tallet, mens Avensisen var fra 2002-2003 (andre grenerasjon Avensis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Husker en familie på fire med to små barn som fikk skrens og kolliderte med en Avensis, førern av Toyotaen døde mens familien slapp fra det med kun kuttskader fra knust glass og ett studd håndledd! Bilen de kjørte var en 1999 E39 528 Touring! Toyotaen var en 2005 modell Her er det flere faktorer som avgjorde utfallet. Hadde dette vært front mot front, så hadde det selvsagt gått verre med familien. De overlevde ikke fordi de kjørte BMW, men fordi de var "heldigere" med treffet. Ja du veit det vel best du! Men nå traff de Toyotaen forfra på siden, ikke direkte front mot front men i område venstre forskjerm/frontlykt og innover! Tror nok heller det er snakk om enorm englevakt og griseflaks, når man så BMWen så skulle man ikke tro at de kom så lett fra det som de gjorde! Faktumet var også at BMWen var en konstruksjon fra midten av 90 tallet, mens Avensisen var fra 2002-2003 (andre grenerasjon Avensis) Din kranglefant. Det Ess sier er helt korrekt. Hvor og hvordan kreftene fra kollisjonen forplanter seg gjennom de to bilene har mye med hvor og hvordan bilene treffer hverandre. Familien i E39'en var ikke noe annet enn heldige, og føreren av Avensisen var intet annet enn uheldig. Forøvrig så er 02-03 og 05 potensielt to forskjellige generasjoner av Avensis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Er jo mange flere faktorer enn hvordan bil man kjører som gir utsalg i en ulykke da. Fart, hvordan bilen treffer , hva bilen er lastet med, hva den treffer osv... kan sikkert kjøre en e30 og komme bedre ut av det mot en splitter ny focus liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 E46 er jo myke greier, samme som e36. Klapper sammen med en gang, går du på taket med en e46 klapper den sammen av ingenting Dog ikke så ille som e36, gått på taket med en coupe og hadde det sittet noen i baksetet så hadde det ikke vært mye igjen av de. i fjor var det 4 bekjente som dødte i en ulykke møtte en lastebil var en e46 sedan, bilen var totalt vraka her er det snakk om en velt i 40km\t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Din kranglefant. Det Ess sier er helt korrekt. Hvor og hvordan kreftene fra kollisjonen forplanter seg gjennom de to bilene har mye med hvor og hvordan bilene treffer hverandre. Familien i E39'en var ikke noe annet enn heldige, og føreren av Avensisen var intet annet enn uheldig. Forøvrig så er 02-03 og 05 potensielt to forskjellige generasjoner av Avensis... Nei! Jeg er ikke noen kranglefant, sist jeg sjekka så var dette ett diskusjonsforum! Jeg blir bare provosert av folk som uttaler seg om ting de ikke har greie på! Jeg kjenner de i BMWen, jeg så begge bilene etter ulykka, og det er rett og slett vemmelig å sitte å kverrulere om hva som var den avgjørende faktoren til denne dødsulykka! Som du så sa jeg at E39 var en konstruksjon fra midten av 90 tallet, det betyr at den var utviklet da! Avensis genersjon to kom i 2003 men ble utviklet i årene før det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Din kranglefant. Det Ess sier er helt korrekt. Hvor og hvordan kreftene fra kollisjonen forplanter seg gjennom de to bilene har mye med hvor og hvordan bilene treffer hverandre. Familien i E39'en var ikke noe annet enn heldige, og føreren av Avensisen var intet annet enn uheldig. Forøvrig så er 02-03 og 05 potensielt to forskjellige generasjoner av Avensis... Nei! Jeg er ikke noen kranglefant, sist jeg sjekka så var dette ett diskusjonsforum! Jeg blir bare provosert av folk som uttaler seg om ting de ikke har greie på! Jeg kjenner de i BMWen, jeg så begge bilene etter ulykka, og det er rett og slett vemmelig å sitte å kverrulere om hva som var den avgjørende faktoren til denne dødsulykka! Som du så sa jeg at E39 var en konstruksjon fra midten av 90 tallet, det betyr at den var utviklet da! Avensis genersjon to kom i 2003 men ble utviklet i årene før det! er du ikke kranglefant? går nesten ikke en dag uten at du har lange innlegg med din såkalte gode viten... å så får du mange reaksjoner på dette i etterkant.. på tide å ta ett hint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 er du ikke kranglefant? går nesten ikke en dag uten at du har lange innlegg med din såkalte gode viten... å så får du mange reaksjoner på dette i etterkant.. på tide å ta ett hint? Har du meninger om meg så synes jeg du skal ta det på PM! Mange her er sensetive for det jeg skriver, men det rare er at det er dem samme hver gang som begynner å krangle! Jeg uttaler meg ikke om ting jeg ikke har peiling på, kommer en å sier jeg har feil så forlanger jeg at han kan bevise at jeg tar feil hvis ikke gir jeg meg ikke! Kan det bevises at jeg tar feil så legger jeg meg flat! Jeg kan være brå og rett fram i mine uttalelser og derfor er det mange som ikke liker meg, men det er dems problem! Jeg er her på forumet for å diskurere og prate om favorittmerket mitt, ikke noe annet! Om folk liker meg eller ikke bryr jeg meg fint lite om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Om folk liker meg eller ikke bryr jeg meg fint lite om! det har jeg skjønt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå