Markus E30 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Føler jeg dør litt av å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 nå er det jo bare reklame da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Jeg måtte også gi dette progrmmet en titt nå ikveld, kun for å tilfredstille nysgjerrigheten. Herregud for ei harry berte, søppel og halvspiste burgere OVERALT i bilen. Kvalmt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Heihei...hun er råner da.. haha Søppla er vel "iscene-kasta"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Rett og slett flaut. Hadde ikke tørt å vist meg utendørs hvis jeg var hu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hadde ikke turt å vise meg om jeg hadde rosa hår i en alder av 45 og vekt av 140... nei nok personsjikane... Jeg ser ikke hvorfor flammer er så kult i 2012....menmen...jenta får jo en fiks-ferdig bil...med spesiell sitte-stol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 High-five FAIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 #ballehår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 "I første episode møter vi Ida fra Lillestrøm. Hun er ei bittelita rånejente som virkelig brenner for bil. " EH NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Synes wicky viser tegn til litt misunnelse her.. Haha, neida.. Programmet og det de gjør er enkelt og greit flaut.. Jeg skal ikke se på programmet for det jeg ser på jobben daglig holder NOK! Idag så jeg innspilling til noe av van'n og det tok seriøst kaka.. Håper dem tar hintet med sterk reduserte seere tall å legger opp før de taper enda mer penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 de prøver for hardt... ja seff er jeg sjalu..tenk om de pimpa min...så lenge de fikser knirkeforinga så er jeg happy as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Dette må være Paradise Hotel for bilintresserte, kjenner jeg blir dummere for hvert sekund jeg ser på... De felgene ble bra de da, jeg likte dem. Det er litt som en grusom bilulykke - det er horribelt, men du må bare se på for det om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Blir første og siste gang jeg ser dette hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 felgene funka...alt annet ble fucka...til og med skitne potter...og appelsinlakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå