Gå til innhold

Pimp My Ride Norge!

Janthomas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Polo ja, militærgrønn og hvite felger? Også står det steintøff i klistremerke på luka? Fy faen jeg må le ass :lol:

Når dem først skal pimpe, hvorfor i helvette ribber dem ikke ned hele bilen, og bygger den opp fra bunn.

Se f.eks på den A3'n, hvem vet, kanskje det var kilovis med rust under det gulvet der, for ikke og si taket...

Eller som det heter muggrust :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik tro at de pimper bilen litt etter hvordan du er... Hu med audien var råne jente, hun fikk plastikk og mere plastikk.

Kan ikke da noen melde seg på å like bilene i original stand? Å se hva de gjør :) kanskje en gratis vask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går reprise på viasat 4 nå, la merke til en ting.. de krabber inn i bilen igjennom bakluka, men når morten kjører av gårde henger han ut av døra.. bra Viasat, bra.

Døra kunne vel ikke åpnes når det var kaldt?

De kjørte jo nok en stund, så leverte hu fra seg bilen. Ergo, varme gjør vidunderverker mot fryste dører? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonsbilene dems er dog fete...store Toyota Tundra pickups...så de kjøre rundt i byen istad i forbindelse med blitz-markeringen idag... De filmet fra planet... og bak dem kjørte en van...i sort... med teksten "PainHouse"...og foran denne vanen var det montert to store "horn"...fra hornet hang det en fyr i kjettinger i bar overkropp...kjettingene var naglet til ryggen hans... han stod der i løse lufta og dingla... jeg ble helt satt ut så jeg rakk faktisk ikke å ta bilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...