Gå til innhold

Pimp My Ride Norge!

Janthomas
 Share

Anbefalte innlegg

så ene bilen som hadde vært med i serien på Shell på strømmen i forigge uke ! det gikk i flammer, og var vel 2 eller 3 farga.. a3 var så dum at jeg ikke tok bilde! men det var av den enkle grunn at jeg synes ikke bilen var fin..

Den hadde fått en grei bakfanger med eksos " bygd " inn i fangeren.. og fronten var vel byggd om til a4 fronten trur jeg ! de hadde gjort en del. men var kanskje litt for mye av det gode..

Kunne minne om toyotaen i reklamen :P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres ut som de kjører samme stil som det originale programmet. Latterlige ombygginger med så mange forskjellige og glorete farger som mulig og absurde body kit. Sånt som var kult for 12-13 år siden.

ja. riktig oppfattning det =)

Hørtes ikke ut som de hadde gjort så mye motor messig på bilen i hvertfall! de skulle spille inn et lite klipp på shell, og dama som kjørte bilen måtte jo krangle med bilen for å få satt den i reværs ! ( lyden kunne sammenlignes med når du smeller en Toyota Haice i reverse i fart :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pimp My Ride Norge har premiere på Viasat 4 tirsdag 24. april kl. 21.30

ifølge Facebook

Den må jeg faktisk få med meg :P men om det blir så jeg sitter og venter eller tar det opp, det får jeg se på.. er personlig ikke glad i plastik med masse farger :P menne,, så jo Suppern var med :P så det må jo være litt show å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke regnbue plastikk jeg heller... :P Men husk nå at dette er et underholdnings program for familien, ikke for en entusiast! Mer morro og se en lime grønn civic med 2m høy vinge og tyggis dispenser, enn at dem tar en e36 og slenger på m-fanger og felger (det kan jeg gå ut i garasjen og se :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...