Thomas-320 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 så ene bilen som hadde vært med i serien på Shell på strømmen i forigge uke ! det gikk i flammer, og var vel 2 eller 3 farga.. a3 var så dum at jeg ikke tok bilde! men det var av den enkle grunn at jeg synes ikke bilen var fin.. Den hadde fått en grei bakfanger med eksos " bygd " inn i fangeren.. og fronten var vel byggd om til a4 fronten trur jeg ! de hadde gjort en del. men var kanskje litt for mye av det gode.. Kunne minne om toyotaen i reklamen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Høres ut som de kjører samme stil som det originale programmet. Latterlige ombygginger med så mange forskjellige og glorete farger som mulig og absurde body kit. Sånt som var kult for 12-13 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Høres ut som de kjører samme stil som det originale programmet. Latterlige ombygginger med så mange forskjellige og glorete farger som mulig og absurde body kit. Sånt som var kult for 12-13 år siden. ja. riktig oppfattning det =) Hørtes ikke ut som de hadde gjort så mye motor messig på bilen i hvertfall! de skulle spille inn et lite klipp på shell, og dama som kjørte bilen måtte jo krangle med bilen for å få satt den i reværs ! ( lyden kunne sammenlignes med når du smeller en Toyota Haice i reverse i fart ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 En fordel med å delta er jo at man får en del dyre stereo komponenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 off.. vist bilene blir sånn som på reklamen så har di gått på en smell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Er det premiere i dag? Står så på db.no, men ingenting i tvprogrammet, annet enn "program ikke fastsatt" kl 22:30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jepp, ser det samme jeg også. Men skal begynne 21:30 ifølge db Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Pimp My Ride Norge har premiere på Viasat 4 tirsdag 24. april kl. 21.30 ifølge Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Er 24 april ja..så reklame istad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Da var en kompiss med e34 påmeldt! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Pimp My Ride Norge har premiere på Viasat 4 tirsdag 24. april kl. 21.30ifølge Facebook Den må jeg faktisk få med meg men om det blir så jeg sitter og venter eller tar det opp, det får jeg se på.. er personlig ikke glad i plastik med masse farger menne,, så jo Suppern var med så det må jo være litt show å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 blir vel til at jeg ser på det av samme grunn som paradise! for å føle meg som et bedre menneske:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Liker ikke regnbue plastikk jeg heller... Men husk nå at dette er et underholdnings program for familien, ikke for en entusiast! Mer morro og se en lime grønn civic med 2m høy vinge og tyggis dispenser, enn at dem tar en e36 og slenger på m-fanger og felger (det kan jeg gå ut i garasjen og se ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg hadde forgudet programmet hvis hver episode hadde sluttet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg hadde forgudet programmet hvis hver episode hadde sluttet ! He he, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå