matsrh Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Ser at det begynner nå straks men vet ikke om jeg har helse til å se på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Må vel kaste bort litt tid på dette ja...men er enig..ser ikke hvorfor de fikser bil som de "med vilje" har kræsja og ødelagt...er IKKE så vanskelig å vaske og rydde i bilen sin...De skulle heller vinkla det over på "overhaulin" stilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Har ikke troen på at dette blir noe interessant program. Iallefall ikke dagens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 nå sett i 1 min og er allerede oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Merker jeg gruer meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Samme det, bilen kommer til og se verre ut og ødelagt når dessa gutta har fiksa opp den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 "oi så mye søppel hun hadde herreguuuuud wow hun er jo råner"... seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Slo meg akkurat at det er mulig at en bmw blir "pimpa" i ett seinere program... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Noen som vet om en live stream av viasat 4? Jeg har ikke det her på hybelen, så får ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Du går ikke glipp av noe, jeg får vondt av å se på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Får vel sett det gratis på nett når det er ferdig på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Audi, Golf, Polo og en van er bla. dette jeg har sett ferdig nå.. Van'n er ganske drøy og dere vil forstå hvorfor når dere får se det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 # Oi hva er dette hvite her a # nei det er han fra forrige helg "vise hunderumpe"... Nei guess what... detta var søppel fra ende til annen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Jeg vil se galskapen! Ble nysjerrig på akkurat hvor dårlig de klarer å lage det etter å ha sett den teaseren.. Tullete å ha tv3 her, men ikke viasat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 fy faen. ka e dette for ein gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå