Gå til innhold

Årskontigent 2012.

nimitz
 Share

Anbefalte innlegg

Ser at medlemsskap kontigenten i BMW klubben er høynet fra 400kr til 600kr i 2012. Dette blir gjort uten noe som helst forklaring på hva grunnen er til at den øker med hele 33%. Ligger en papirfaktura med i Fahrfreude nr 4. Tidligere ble det utsendt en giro med medlemsbevis som man kunne bruke ved kjøp på div plasser. Synes at denne økningen uten noe vidre forklaring virker nokså arogant og respektløs overfor medlemmene. Frykter at de med dette klarer og "kvitte" seg med en del trofaste medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt diskutert i en annen tråd, og der ble det nevnt at kontingenten har vært statisk i en del år. Samtidig har vi hatt en rekke fordeler ved å være medlem, og det er heller ikke gratis å drive klubb.

Jeg for min del har ingen problemer med dette, da jeg jeg sparer utrolig mye bare på avtalen klubben har med Unison Forsikring.

Tråden kan leses her: viewtopic.php?f=9&t=209152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv at enkelte ting er litt for "lempfeldig". Når man betaler en såpass høy kontigent så burde ting fungere bedre. Når det klages på at det er synkende medlemstall, og det atpåtil viser seg at det er svært vanskelig å melde seg inn i klubben så er det noe som skurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemsantallet går sikkert ned med denne forhøynede medlemskontigenten, men at vi mister trofaste medlemmer er tull. Trofaste medlemmer forstår at BMWCCN ikke kan være i bakleksa mtp prisveksten generelt rundt om i landet. BMWCCN skal vel fortsatt drive med aktiviteter for oss medlemmer ? For at de skal gjøre det og ikke budsjettere med underskudd, så må intektssiden opp! For de som gidder å lese budsjett for 2011 , så ser man hvordan den økonomiske situasjonen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trofaste medlemmer forstår at BMWCCN ikke kan være i bakleksa mtp prisveksten generelt rundt om i landet. BMWCCN skal vel fortsatt drive med aktiviteter for oss medlemmer ?

Ja, men såpass som at jeg får medlemskortet må det gå ann å forlange. Jeg kommer nemlig ikke inn på treff uten! #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere ikke BMWCCN's forum til dette? Det er nok både lettere å få gode svar og synliggjort sine forslag ved å snakke MED den det gjelder og ikke OM den det gjelder.

Lykketil med å få svar der :lol:

Vet ikke om du bruker forumet, men det ser nå ut til at man i senere tid har fått tilbakemeldinger på det som måtte være.

Jeg mener fortsatt det at man må ta opp saker på rett plass. Det vil ikke kunne bli noen endring i klubben ved at man snakker om det her. Man får ikke tilsendt ny giro ved å kun nevne det her. Osv. osv.

Det er flere ting som tyder på at klubben er på vei i positiv retning om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått faktura, men nøler litt i frykt for at de skal glemme å sende kort, også blir det bare mas på e-post frem og tilbake. Det skjedde sist gang.

Blir i såfall siste året som støttemedlem, med mindre BMWCCN skjerper seg på ting folk har klagd i evigheter på... Hører jo om nye folk i styret som blir så slitne at de vurderer å gi seg kort tid etter... Merker et behov for et alternativ BMW klubb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker dere ikke BMWCCN's forum til dette? Det er nok både lettere å få gode svar og synliggjort sine forslag ved å snakke MED den det gjelder og ikke OM den det gjelder.

Lykketil med å få svar der :lol:

Vet ikke om du bruker forumet, men det ser nå ut til at man i senere tid har fått tilbakemeldinger på det som måtte være.

Jeg mener fortsatt det at man må ta opp saker på rett plass. Det vil ikke kunne bli noen endring i klubben ved at man snakker om det her. Man får ikke tilsendt ny giro ved å kun nevne det her. Osv. osv.

Det er flere ting som tyder på at klubben er på vei i positiv retning om dagen.

Grunnen til at det er diskusjoner her, istedenfor på bmwccn sitt forum er nok pga. mange av de som klager her, er ikke medlem av bmwccn engang. Ja, man kan forvente og få medlemskort, men det er som GSS sier: ta det på bmwccn forumet, så blir det fanget opp av hovedstyret og man kan da få gjort noe med saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...