Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 tenkte å ha den på sykkelstativ på taket faktisk bare så domt at bilen ikke er noe "treff-bil" :/ men med 19" og "stance"-senk blir den gjærne det? hehe Jaja helt klart
RoaldJ Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 hehe... vi får se hvilken treff som passer inn i kalenderen
Pedi Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 28 april på Amanda, 1. mai er jær-dagen og 18/19 mai på E28-låven
RoaldJ Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 vi skal i 3!! konf i år.. å det ser jaggu ut som alle er satt på datoene til alle de "lokale" treffene
RoaldJ Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Da har jeg fått på de nye sommerhjula Så rekner med snøen laver ned imorgen (satser på senterkopper er på vei) Får kjøre med den noen dager å se om den subber, men tror ikke den skal gjøre det.. håper jeg slipper å juster høyden noe særlig. Måtte ha med junior sin stance-trike også
RoaldJ Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 tjaaaa... er en del sjønnhetsfeil.. ser bedre ut på bilder enn i real life er såpass mye som må lakkes, at det blir muligens hellakkering uten taket :/ div. fargeforskjeld, steinsprut og småskader som må tas.
andreaskarm Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Ser ut som bilen har forskjellig farge fra midten av. Pen med de felgene på.
RoaldJ Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 det er fargeforskjeld på v. bakdør ja.. denne har forje eiger lakket opp igjen etter en parkeringsbulk eller noe slik.. sideskjørtet har også samme farge som v. bakdør, så lurer deg nok litt dette også.
RoaldJ Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 jeg syns de fleste bmw`er kler rødt faktisk... men nå er jeg veldig glad i rød da hehe.. har ett aldri så lite dilemma når vi en gang (forhåpentligvis snart) skal bestille ny F31.. valget står mellom Melbourne rød: eller Estoril blå: h
mossing91 Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Kjør på med Melbourne Rød, ikke veldig mange Røde F31 på veien, begynner å komme noen få Estroil, men har enda ikke sett en flott F31 som vekker skikkelig oppsikt.
BMWE39turbo Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 melbourne red! nydelig farge. forøvrig meget pen e46, nydelig farge der også, ekstremt lysten på å lakkere min i imola red
RoaldJ Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 ååårrrh... har egentlig bestemt meg for estoril blå, med blåe m-bremser ....men vi får se. først må samboeren komme seg i sjikkelig jobb igjen etter mamma-perm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå