Gå til innhold

Imolarot 320d Touring. Ny eksos side 9 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
tenkte å ha den på sykkelstativ på taket faktisk ;) bare så domt at bilen ikke er noe "treff-bil" :/ men med 19" og "stance"-senk blir den gjærne det? ;) hehe

Jaja helt klart :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått på de nye sommerhjula :) Så rekner med snøen laver ned imorgen :P (satser på senterkopper er på vei)

Får kjøre med den noen dager å se om den subber, men tror ikke den skal gjøre det.. håper jeg slipper å juster høyden noe særlig.

DSCN1694_zps9142b4e1.jpg

Måtte ha med junior sin stance-trike også ;)

DSCN1695_zps53db9385.jpg

DSCN1696_zpsbac00c68.jpg

DSCN1698_zpsacb84c85.jpg

DSCN1697_zpsb4a41b8c.jpg

Skrevet

tjaaaa... er en del sjønnhetsfeil.. ser bedre ut på bilder enn i real life :P er såpass mye som må lakkes, at det blir muligens hellakkering uten taket :/ div. fargeforskjeld, steinsprut og småskader som må tas.

Skrevet

det er fargeforskjeld på v. bakdør ja.. denne har forje eiger lakket opp igjen etter en parkeringsbulk eller noe slik.. sideskjørtet har også samme farge som v. bakdør, så lurer deg nok litt dette også.

Skrevet

jeg syns de fleste bmw`er kler rødt faktisk... men nå er jeg veldig glad i rød da :P hehe.. har ett aldri så lite dilemma når vi en gang (forhåpentligvis snart) skal bestille ny F31..

valget står mellom Melbourne rød:

69208_470246099709568_550185478_n.jpg

eller Estoril blå:

BMW-3er-Touring-F31-330d-M-Performance-Autosalon-Genf-2013-LIVE-02.jpgh

Skrevet

Kjør på med Melbourne Rød, ikke veldig mange Røde F31 på veien, begynner å komme noen få Estroil, men har enda ikke sett en flott F31 som vekker skikkelig oppsikt.

Skrevet

ååårrrh... har egentlig bestemt meg for estoril blå, med blåe m-bremser :P ....men vi får se. først må samboeren komme seg i sjikkelig jobb igjen etter mamma-perm...

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...