wicky124 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 De felgene finnes ikke i 20tom dessverre... Hvor mye skal du ha for dekka? De passer fint på jaguaren også..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Å? Tydligvis gummien som lurer øynene mine da, er disse med lavprofil som er snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Få på oransje blinkers igjen! Synes det er pent! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Er alt for mye gummi på disse felgene nå. Skal på med lavprofil til sommeren. Angående oransje blinkers så skal jeg prøve med sota først, da planen er og ha en del svarte detaljer når den tid kommer. (Er veldig dårlige bilde btw, derfor de ser så veeldig hvite ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 har samma felger på min, skal ha 215/35 og 225/23 på min når jeg kjøpe nye dekk til de. blir lavt og mye strekk! og gratulerer med grom 18 års bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 gratulerer med flott førstebil denna må du ta godt vare på om du vil bytte ut felga, så er jeg kanskje interessert til sommeren. send meg en pm når du har bestemt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Suveren bil, men coilovere er et must paa 7-seriene. Er jo ultimate cruisere>) coilovers ødela all comfort i 7ern min. har lyst på senkefjærer istedet jeg no men lever ennå i håpet om at de mykner litt til. er jo bare kjørt 1000km ca : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Vurderer så lite jeg også Sp|ff, får se til sommeren Skal ikke selge felgene space-ace, bare dekkene. Er forresten bil nummer 5, men første skikkelige i mine øyne vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Vi må få kommet oss ut og tatt noen bilder en dag joakim! Stiller opp med kamera og nytt mot jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Må kanskje få til det. Skulle fått bilen nærmere bakken først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Da har vi vært ute og tatt noen bilder sammen med en saab. Jeg ser jeg ønsker meg bedre kamera skills til neste jul Skulle også sikkert hatt stativ.. Men himmelen her i stavanger var vertfall NYDELIG i kveld Her kommer noen bilder, ingen av de er noe spesielt redigert Edit: 2 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325ia Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Takk for det Vet at bilen ikke er rein! Skulle ha vasket den før, men ble litt på sparket med bildene.. Får ta noen bedre bilder til sommeren med andre felger og forhåpentligvis senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325ia Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Det blir nok bra etter hver har du angel eyes på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Kan svare for han der jeg, nei han har ikke angel eyes. Og slik det hørres ut kommer det ikke til og komme heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå