Gå til innhold

1973 modell E12. "Gino Valente" BILDEUPDATE SIDE 5

rakett
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gidder egentlig ikke blanne meg i den dritten som folk slenger her..men nå har det blitt jabba opp og ned om standen bilen var i, har dere vert å sett på bilen?, hvordan det var for rust i gulv vanger osv?, trådstarter skriver jo att traverrser osv var omtrent gjennom rusta:-p.. Menmen var uansett utrulig mye god lesing og ord formulering:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder egentlig ikke blanne meg i den dritten som folk slenger her..men nå har det blitt jabba opp og ned om standen bilen var i, har dere vert å sett på bilen?, hvordan det var for rust i gulv vanger osv?, trådstarter skriver jo att traverrser osv var omtrent gjennom rusta:-p.. Menmen var uansett utrulig mye god lesing og ord formulering:-p

når folk fikser opp sånt som dette her:

index.php?PHPSESSID=mtnfshjrn0kaf9qf3fn7a7uql1&action=dlattach;topic=24754.0;attach=92658;image

så kan jeg aldri tro denna ikke kunne ha blitt en perle i riktige hender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist... :( Denne kunne virkelig ha blitt fin med det utgangspunktet som var om den hadde havnet i riktige hender. Vi kan takke sånne som trådstarter for at disse flotte klassikerne nesten er umulig å oppdrive lengre... #-o

Hvem er egentlig vi? Alle BMW-elskere som så annonsen men ikke gadd å ringe?

Det er lett å love ting på en søndag...

Her er ihvertfall en som gav BMW`en verdig begravelse, sidelengs i andre gir - as it should be 8)

Bedre enn at den står seg ihjel i en mørk garasje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist... :( Denne kunne virkelig ha blitt fin med det utgangspunktet som var om den hadde havnet i riktige hender. Vi kan takke sånne som trådstarter for at disse flotte klassikerne nesten er umulig å oppdrive lengre... #-o

Du får kjøpe alle slike "klenodier" og ha stående så ikke noen kjøper de og ødelegger dem. Det er ingen andre av grinebiterne her på forumet som gjør det..

Selvom den så forholdsvis hel ut er den enda 40 år gammel, og du kan tenke deg hva den har gått gjennom tidligere. Ser det på min bil, 36år med reparasjoner og mye rart av vedlikehold, det koster og holde en bil 100%. Man kan spørre seg om det faktisk er verdt det... Det er bare en bil.

Det viktigste var at noen faktisk hadde det vanvittig morro på dens siste turer og ikke kjørt og satt igjen langs veien når den ikke har gått mer, så kan brøytebilene bare klemme den inne før den blir tauet bort og etterlatt. Jeg vet ikke hva som er en verdig død, hvertfall ikke sistnevnte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig $piff. Folk klarer å få i stand de verste vrak så det var håp for denne E12en også...

Her er ihvertfall en som gav BMW`en verdig begravelse, sidelengs i andre gir - as it should be 8)

Hva som er en verdig avslutting på en bil er nå opp til en og enhver å avgjøre

Står den i en mørk garasje så er iallfall sjansene større for at det en dag kommer noen og tar seg av den, i stede for at den kjøres i filler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig $piff. Folk klarer å få i stand de verste vrak så det var håp for denne E12en også...

Hva som er en verdig avslutting på en bil er nå opp til en og enhver å avgjøre

Står den i en mørk garasje så er iallfall sjansene større for at det en dag kommer noen og tar seg av den, i stede for at den kjøres i filler....

Og dette er nettopp nøkkelen. For deg betyr det en ting, for rakett noe annet.

Tror forresten sjansen for at en E12 520 plutselig får seg en 200.000 kroners renovasjon fordi noen liker trynet dens i en mørk garasje er rimelig laber.

999/1000 2.0 liters familiesedaner som blir parkert inni en garasje ser aldri dagslyset med sylindrene i gang... så det er rimelig liten sjans for noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe alle slike "klenodier" og ha stående så ikke noen kjøper de og ødelegger dem.

Jeg har ofte sagt at hvis jeg ikke bodde i ett boligfelt men bodd på landet med en stor låve så hadde jeg vært en skikkelig bilnisse med masse biler stående :wink: Men med kvinnfolk, travel jobb, ikke mest plass rundt meg og minimalt kunnskap om resturerering så hadde ikke dette vært noe for meg dessverre :(

Men å kjøpe en strøken en til kos hadde jeg gjort lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var så himla mye håp for den, hvorfor kjøpte ikke du den? Lå på finn godt og lenge denne her tenker jeg.. :wink: Og rakett tilbød vittelig folk i tråden om å kjøpe den :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...