maxrpm312 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Har selv vanligvis ikke brukt mine tidligere bmw'er på vinteren, men denne er utrolig morsom på vinteren, selv er jeg over min første ungdom men kjører konsekvent uten hjelpemidler på glatta-morsomt! Vasker å steller den jevnlig, også om vinteren + bytter olje pr 10'km. Skal til funesdalen på 3 dagers vintertreff i februar, gleder meg til d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Forresten, er det du som har den kawagrønne E30'n med hvite fartsstriper med 1200 sykkel-motor? Isåfall så jeg deg (eller bilen) på Våler for noen år siden vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxrpm312 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Det stemmer nok d ja! Har brukt den flittig på baner siden 2003! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxrpm312 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Grunnet jobb bytte fra data bransjen til bilbransjen å Kverneland bil, vuderer jeg salg av grombilen grunnet "press" fra jobben om å kjøre eget merke(får selvsagt veldig bra tilbud på dette) Uansett blir det fortsatt bensin(turbo) og manuell da, men ingen Volvo eller Ford erstatter nok dagens bil. Tiden vil vise hva som skjer! Annonsen er lagt ut på: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34734450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Ikke gi etter! Vet hvordan det "presset" er, etter å ha jobba hos møller bil. Men hvorfor kjøpe dritt når man har bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Grom bil! Hadde jeg hatt penger så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Et friskt pust blant alle de sure dieselbilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Denne va kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Heh, ville heller ta buss enn å kjøre ford/volvo til dagliglivet. Men bilen er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Drømmebilen min, dette jo! Akkurat en slik jeg ønsker meg. Helt riktig bil, som høres ut som blir brukt slik den fortjener Er en del av kjøregleden, det. Hold fast på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss62 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Har noen spørsmål om bilen, dersom du fortsatt er eier da. Får ingen kontakt med "maxrpm321" og lurte på om noen vet email/tlf nr hans? Takk! - b62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå