UFC Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Hei! Nye planer/tanker. M3 Eksos (kjøpt inn) Svart/carbon tak Shadowline Mørke led baklykter Har kjøpt nye felger 19'' med 9,5' forran og bak. Har også blitt påkjørt :/ Men har fått time på hos bilia 6. feb så da blir det også fikset! UPDATE!! Har fått carbon på spoilern og den delen over skiltet. Har også fått fiksa angel eyesa mine på bilen. Takket være ''Bmwrob'' her på forumet. Veldig dyktig, kan ALT rett og slett Kun Angel Eyes. Angel Eyes og nærlys. Kjøpte carbon folie som jeg la på listene på dørhåndtaket innvendig og listene over alt i bilen! Alltid koselig med kommentarer og meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ble jo knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ble jo knallbra! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Tusen takk Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ble bra dette. Hvilken type folie brukte du, 3M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Ble jo kjempebra Link til hvor du kjøpte folien? Jeg kjøpte selv noe dritt på ebay, så er på utkikk etter noe å erstatte det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Takker Husker ikke hva det var :\ kan skjekke etterpå. Er hvertfall 3D Er ikke noe link til hvor jeg kjøpte denne, kjøpte denne faktisk på biltema Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Funker bra det. Ble fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Strøkent! Ca kor lang tid du brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Takker! Det er første gangen jeg har gjort det så var ikke så lett :\ Brukte ca 5 min for å få av dørpanelen. Brukte ca 2 min å få av dørhåndtaket av dørpanelen. Brukte ca 10-15 min å få av det sølvedelen fra dårhåndtaket. Brukte ca 15-20 min å legge på carbonfolie. Fikk du en god oversikt om tid! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Haha, meget god oversikt der ja! takker for det, må nesten en tur innom biltema imårra å prøve sjølv, for dette vart jo meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Hehe, ja! Skulle gjerne vært med å hjelpet deg, liker å drive av med biler men du bor så langt unna. Husk å bruke varmepistol eller hårføner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Stilig! Lyst på litt carbon-folie i min e34 etterhvert også. Virker det som det sitter greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Blir tøft det! Ja, sitter godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå