Rags Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 038&ov=web er den billigste 2007 modellen på finn akkurat nå. Er det et godt kjøp? Stussers litt på at den er så 'billig'. Jeg kan ingenting om biler, vet bare at det er en Bmw 5 serie jeg vil ha. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Er vel 2007 eller 2008 at faceliften kom på 5-serien. Den bilen du linka til, er før faceliften. (ser det på automatkassen) Kva slags utstyr vil du ha på bilen? Meir info får andre gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Facelift kom i mars 07, den bilen du linket er ikke facelift. Gå heller for LCI:) Les i denne tråden om preface - facelift: viewtopic.php?f=1&t=66848 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Så den jeg linket er bare skabb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Nei det er helt feil:) Den bilen du linket til er en kjempe flott bil, men siden den er så close til facelift ville jeg heller gått opp på det, er jo noen forskjeller som du ser på tråden jeg linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Bilene fikk facelift i mars 07 som nevnt her, mens 520d ikke fikk den nye girspaken før på 2008-modellene. Så det finnes derfor facelift e60/e61 med den "gamle" girspaken. Utenom det virket bilen grei, men jeg syntes den var litt dyr. Det finnes flere e61-er på finn.no (både 2007-modeller og nyere) som er rimeligere enn denne, bare se her. Det vil også være litt penger å spare om du importerer selv, men det er selvfølgelig noe jobb med dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå