Gå til innhold

BMW 328I E46

Share

Anbefalte innlegg

Herlig å se se så fantastisk blank bil! Det er vel svært gunstig å la være å ferdes utendørs vinterstid, vil nok våkne til våren med noen nye steinsprang her og der....

Jeg kjørte jo detail på min i høst,og pendler til jobb,har ikke brukt bilen mye,så regner med at LSP fremdeles er bra,men det er jaggu mye nupper som ikke går av i vask. Og jeg vil jo ikke bruke så sterke midler, som også tar av LSP kanskje...?

Hva bruker når du vasker? Regner med at dette gjøres for hånd og at bilen aldri er innen rekkevidde for børstene på esso...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, er vell ikke helt bra og kjøre den på vinteren. Steinsprang kommer så forferdelig lett på denne årstida!

Jeg spyler bilen først, så bruker jeg avfettningsstoff (fjerner det meste av nupper)fra rutene og ned å lar det virke en liten stund. Deretter bruker jeg den gule meguiars såpa, og vaskehansken til meguiars. Er lurt å ha en stor bøtte, helst med rist i bunn ;)

Til slutt tørker jeg av bilen med meguiars sin tørkefille.

Alt gjøres selvsagt for hånd! Vaskehaller er fy, fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":16kaq3w3]Et enkelt triks for å skjule bombrikka bedre er å male den svart. Min er svart silkematt. Blir da mye mindre synlig.

Kanskje på en buss... #-o:lol:

Penest og like enkelt å klistre den opp i motorrommet, så forsvinner det klistremerket også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...