Dufniall Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Herlig å se se så fantastisk blank bil! Det er vel svært gunstig å la være å ferdes utendørs vinterstid, vil nok våkne til våren med noen nye steinsprang her og der.... Jeg kjørte jo detail på min i høst,og pendler til jobb,har ikke brukt bilen mye,så regner med at LSP fremdeles er bra,men det er jaggu mye nupper som ikke går av i vask. Og jeg vil jo ikke bruke så sterke midler, som også tar av LSP kanskje...? Hva bruker når du vasker? Regner med at dette gjøres for hånd og at bilen aldri er innen rekkevidde for børstene på esso... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Nei, er vell ikke helt bra og kjøre den på vinteren. Steinsprang kommer så forferdelig lett på denne årstida! Jeg spyler bilen først, så bruker jeg avfettningsstoff (fjerner det meste av nupper)fra rutene og ned å lar det virke en liten stund. Deretter bruker jeg den gule meguiars såpa, og vaskehansken til meguiars. Er lurt å ha en stor bøtte, helst med rist i bunn Til slutt tørker jeg av bilen med meguiars sin tørkefille. Alt gjøres selvsagt for hånd! Vaskehaller er fy, fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Et enkelt triks for å skjule bombrikka bedre er å male den svart. Min er svart silkematt. Blir da mye mindre synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Hmm, ikke dumt... Og veldi enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Jeg har LED baklykter til salgs om du skulle være interessert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 ":16kaq3w3]Et enkelt triks for å skjule bombrikka bedre er å male den svart. Min er svart silkematt. Blir da mye mindre synlig. Kanskje på en buss... Penest og like enkelt å klistre den opp i motorrommet, så forsvinner det klistremerket også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Var fin den her! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Handla inn litt godterier til bilen min, så nå skal jeg få den skikkelig blank igjen, forhåpentligtvis! Måtte bare sol og sommer komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Nice, hvor mye kosta settet?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Handla på bilXtra, så måtte ut med 1265,- Er nok en del billigere på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Aha, okay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Blir jækla flott med de greiene der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 handla dei 3 flaskene for en del år siden funker veldigt bra på min svarte amcar.. så tror du blir fornøyd med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Håper på ett bra resultat, gleder meg til og teste de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå