Gå til innhold

Style 95 felger, 10x19" & 9x19" på E92?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, vil disse felgene passe på en E92?

Stammer vel opprinnelig fra 7-serie (E65?)

Noen som vet? Er litt usikker på hva innpresset er, men er vel rundt 20.(?)

Skrevet

Om ET er rundt 20, så tror jeg det skal gå om du kjører med litt strekk. Vet det er en rød E91 på forumet som kjører med felger i 19" fra 5-serie. Mulig det er annerledes plass og hjulhus på 92 kontra 90/91, det skal jeg ikke svare på.

Skrevet
Om ET er rundt 20, så tror jeg det skal gå om du kjører med litt strekk. Vet det er en rød E91 på forumet som kjører med felger i 19" fra 5-serie. Mulig det er annerledes plass og hjulhus på 92 kontra 90/91, det skal jeg ikke svare på.

Ok, takk. Fant ut nå at det er ET24 både foran og bak...

Folk sier det er et hav av plass i hjulbuene bak på E92 visstnok. Fant en nå som hadde 10x18 bak med 275 dekk og ET34 på org. understell, og da hadde han enda litt å gå på.

Skrevet

Ja, det er god plass på 90/91 i alle fall.. Mine 10x20 bak har 285.25, og der er enda god plass der, så det bør nok gå! :)

Skrevet
Denne siden har oversikt over alle BMW felger : http://felgenkatalog.auto-treff.com/

Takk! Genial side! Da fikk jeg ihvertfall funnet ut garantert at det er ET24 foran og bak.

Ja, det er god plass på 90/91 i alle fall.. Mine 10x20 bak har 285.25, og der er enda god plass der, så det bør nok gå! :)

Ok, da bør det nok gå ja. Mulig jeg må ha litt strekk, men det ordner seg. ET på felga dine? Takk for hjelpa, forresten.:)

Skrevet

Hmm, mener det er 32 foran på 8,5" og 37 bak på 10" (?). Husker ikke hell nøyaktig, men skal ikke være så langt på viddene..! Bare hyggelig :)

Skrevet
Jeg vet heller ikke hvordan hjulhusene på E92 er kontra E91.

Men her er i alle fall 10.5" ET30 på E91 som vil stikke like langt ut som 10" ET24 i følge denne:

http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp

*bilde*

Takk for bra svar, Stig. ;) Kan ikke tenke meg det er noe mindre plass på E92 kontra E90/91.

ehm...hvor skaffet du de felgene? I need...

Har ikke handlet noe enda, men mulig man finner noe i utlandet (?). Bør ikke være så altfor sjeldne, men de er fortsatt ikke helt vanlige. Ser det lå et sett på Finn for litt siden, men de var visstnok solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...