Gå til innhold

Vår BMW F11 og F20, ny pendlerbil side 7:-)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bestilte nye sommerfelger til bilen for et par uker siden hos en dekkforhandler. Felgene har nå ankommet butikken og det viser seg at jeg har fått fire 9,5" felger i stedet for to 9,5" og to 8,5". Vil det passe med 9,5" foran? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nye sommerfelger til bilen for et par uker siden hos en dekkforhandler. Felgene har nå ankommet butikken og det viser seg at jeg har fått fire 9,5" felger i stedet for to 9,5" og to 8,5". Vil det passe med 9,5" foran? Noen som vet?

Tror 9,5 fram og bak blir nesten for brei. Send de tilbake og få deg de du bestilte. Press på butikken :twisted:

Forresten gratulerer med en leker bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror 9,5 fram og bak blir nesten for brei. Send de tilbake og få deg de du bestilte. Press på butikken :twisted:

Takk takk :D Joda, ingen problemer med butikken. De bestiller nye hvis jeg vil det. Må bare vente et par uker til da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D Joda, ingen problemer med butikken. De bestiller nye hvis jeg vil det. Må bare vente et par uker til da :D

Ekstra venting må dekkes med liten kompensasjon mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...