KireS Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Utrolig fin bil! Annerledes og veldig kule felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Utrolig fin bil! Annerledes og veldig kule felger. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Ønsker å sette inn LED pærer i kurve/tåkelysene framme på vår F11. Er H11 tror jeg. Noen som kan anbefale noen bra pærer og forhandlere? Er det bare plug and play eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 tøft at noen tør ta stege å kjøpe felger ikkje så mange har kjekk garasje ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 tøft at noen tør ta stege å kjøpe felger ikkje så mange har kjekk garasje ja Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Go`bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Fikk montert LED lys i tåkelysene i går Var egentlig en enkel sak. Måtte løsne tre skurer på innerskjermen, da var det lett å komme til pæren. Pæren skal vris mot klokken så løsner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Jøss nesten foketomt i karl johan,det er ikke ofte. Bilen din gjør seg skikkelig godt i skumringslyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 syns også bilen kledde felgene meget bra, sier ikke neitakk til flere bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Jøss nesten foketomt i karl johan,det er ikke ofte. Bilen din gjør seg skikkelig godt i skumringslyset Dette var i går kveld, altså lørdags kveld. Det var relativt rolig på Karl Johan da. Holder på å lære meg å bruke speilreflekskamera og merker at det er vesentlig bedre bilder med det enn med iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 syns også bilen kledde felgene meget bra, sier ikke neitakk til flere bilder hehe Hehe, det kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Heite den var fin! Og felgene passa perfekt syns jeg! Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Noen flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Flott bil, lik min Venter i spenning på sommerfelgene med dekk i samme dimensjon som du har. Hvilke dekk valgte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Flott bil, lik min Venter i spenning på sommerfelgene med dekk i samme dimensjon som du har. Hvilke dekk valgte du? Kjøpte Falken dekk, veldig fornøyd med de. Ingen sporing og lite støy. Hvilke felger har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå