johnja Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Lite spørsmål... Hvordan stiller man inn at man ved å vri på ene knappen stiller temperaturen på begge sidene i kupeeen? Det er en knapp det står ALL på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Lite spørsmål... Hvordan stiller man inn at man ved å vri på ene knappen stiller temperaturen på begge sidene i kupeeen? Det er en knapp det står ALL på Ja har den knappen på 5 serien men kan ikke huske og ha sett den på 1 serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Steike for en sinnsykt fin garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Steike for en sinnsykt fin garasje Hehe, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Begge bimmere er fine. Man skal hvert fall ikke klage når en har så rå pendlerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Vil ha nye felger til 1-serien... Kan jo ikke kjøre rundt på originale 16" felger Har jo større felger på trillebåra jo Blir 19" for stort mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Finner ikke ut hvor jeg skal trykke slik at temperaturen stiller seg likt inn på begge sidene ved å kun vri på det ene hjulet? Noen som vet? I 5 serien vår har vi en knapp hvor det står "all" på, det har vi ikke i 1 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hva hvis du trykker Auto-knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Hva hvis du trykker Auto-knappen? Da stiller klimaen seg på auto, det vil jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Samme knappen leter jeg etter på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Tror nok desverre at den funksjonen ikke finnes på F20. Aldri funnet den/funnet ut på familiens snart1 år gamle F20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Samme knappen leter jeg etter på min.. Det er jo helt håpløst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Livet er fullt av motgang men man må bare jobbe seg gjennom det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hehe..ikke sant Men er irriterende å måtte skru på 2 hjul for å justere tempen. Det er jo en håpløs ting som lett kunne blitt gjort annerledes - hvis det er tilfellet at det faktisk ikke finns en knapp for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå