RS4 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Regn sensor og rygge funksjon på side speil? Hvordan aktivere dem? Når jeg setter bilen i revers, så går ikke speilene ned. Regnsensoren går allfor sent mellom intervallene, eller det går så lang tid at jeg skrur på neste hakk, slik den går gjevnt hele tiden, som igjen er litt for mye.... Hvordan fikse dette på en 318d - 2010 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 om det er likt som på E60 så må bryteren for hvilket speil som skal justeres står i ret pos, mener den skal stå i pos til føre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Begge deler står 99,999999999% sikkert forklart i bilens instruksjonsbok. Står egentlig mye kjekt i den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 på e39 må du ha "brytern" som styrer hvilket speil du skal styre stå på riktig side.. da går det ene speilet ned som forklart over her, er sikkert samma opplegget! men sjekk instruksjonsboka hvis det ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Speilfunksjonen er kun om du har memory, slik at du er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Tidligere så har jeg hatt rygge funksjon når jeg satt giren i revers. Nå har jeg ikke det.... Har ikke minne på setene eller speilene. Men alt er elektrisk. Boka til bilen ja, det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå