Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan finne ut om det er pæra på akkurat samme måte, bytt over fra andre siden. Billigste er sikkert å kjøpe noe Kina-crap på Ebay. Jeg ville ha kjøpt en Osram eller Philips.

Skrevet
Du kan finne ut om det er pæra på akkurat samme måte, bytt over fra andre siden. Billigste er sikkert å kjøpe noe Kina-crap på Ebay. Jeg ville ha kjøpt en Osram eller Philips.

Takk for tips. Skal prøve og bytte om på pærene først.

Skrevet

Preface er i allefall D2S. Alle originale er 4300k. Xenon-pærer vil over tid skifte litt farge, så mange bytter begge pærene for å få likt utseende.

Jeg har kjøpt såkalt "ferdig innbrent" fra Philips og merket kun marginal forskjell fra den gamle som stod i den andre lykta. Etter litt tid hadde de lik farge. Jeg ettermonterte xenon i langlysene, et billig 55W 4300k-kit av ekte Kina-kvalitet, men de pærene hadde ikke i nærheten av samme lysbilde som skikkelige pærer. De lyste mye blåere, nesten som 6000k.

Tror jeg gav 6-700,- for den over disk her i byen. Du finner sikkert billigere på Ebay men jeg gidder ikke bruke mye tid for å spare en hundrelapp eller to. Kjøper du et kjent fabrikat har du til en viss grad kontroll på kvaliteten og slipper kanskje å bytte begge pærene.

Skrevet

Jepp, jeg bytta til 5000k på min...

Kjøpte ebay-china-crap pærer som det blir nevnt her, fungerer helt strøkent de ;) Ikke noe dårligere lys heller..

Prisen kom vell på 80kr for begge to, ferdig frakta..

• 2 weeks later...
Skrevet
Facelift har også d2s...

Jeg kjøpte Kina pærer. Fy faen å dritt de lyser:p

Jeg har kina pærer og, syns dem lyser greit.. Ikke det at jeg er så veldig imponert over xenonlysa til facelift lampene akkurat.. Og reflektorene mine så helt jævlige ut.. :!:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...