wicky124 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Er vel ikke så lett å komme over 90 på snøbane? Nei er ikke snakk om "jåla" (selv om håret er viktig) men vi skulle komme ca 8stk..ingen har hjelm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Jeg hadde 140 på gardermoen i fjor før jeg måtte bremse ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Må det være full hjelm med hakebeskytter og frontglass eller holder det med typ sykkelhjelm eller rollerbladehjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 holder med halvhjelm tror jeg. Er vel ikke krav om helhjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Billige hjelmer på Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Hmmm... må ha en hårvoksfri dag... Men kan noen bekrefte at vi må ha hjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hmmm... må ha en hårvoksfri dag... Men kan noen bekrefte at vi må ha hjelm?[/quodet er på budt med hjelm . mvh rune styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 holder med halvhjelm tror jeg. Er vel ikke krav om helhjelm? nei er ikke det!!! går bra .beste er med halv hjelm blir j varmt under der med hell hjelm .men så lenge hjelmen er godkjent så går det mvh styret øst rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 faen...da blir det vel en del færra biler fra vår side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hvordan er føret på Rudskogen om dagen? noen sjans for at det blir tillatt med piggdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Helvete....har ikke hjelm og har gledet meg til 4feb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 er flere av oss ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Kjøp hjelm? Wicky kan jo alltids låne hjelm av meg om jeg har noe som passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hmm, kanskje man skal ta seg turen! Hvordan er det med prøveskilt forresten? Er det lov skal det vurderes om Veteranen skal spares Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Kjøp dere en rimelig hjelm, så har dere til fremtidige treff også Absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå