HalvorK Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Krysser fingra her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 krysser her oxo, tar med 320ia da den skal til dynga om ikke alt for så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Gjør klar E30'n på fredag hvis det blir noe Krysser fingra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Er ikke spådd snø før mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 det blir avgjort i dag fredag 6,januar når kim h fra styret i øst har vært og sett på forholende oppe der .se her for vidre info evt på klubbsiden til bmwccn.no mvh rune styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Deltar du rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Ok, når ca i dag blir dette avgjort? Trenger svar før kl 3 helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ok, når ca i dag blir dette avgjort? Trenger svar før kl 3 helst ja siste nytt fra gardemoen jaaaaaa !!!!!!!!! det blir sladdetreff i morra fra kl 11.00 er masse deilig snø vellkommen alle blir kalt kle dere godt ....ta med evt mat og varmt drikke mvh rune øst avd sorry kim veit du skulle skrive her .!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Deltar du rune? jp jeg komer jeg !!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg tror jeg også kommer en tur oppover Hvor mye koster det å kjøre der for folk som ikke er bmwccn medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg tror jeg også kommer en tur oppover Hvor mye koster det å kjøre der for folk som ikke er bmwccn medlemmer? Mulig jeg blir med og, er jo ingen snø eller ordentlige lekeplasser å spore her i byen. Skal vi kjøre opp sammen, Wicky? Har ikke fornyet BMWCCN-medlemskapet, kan man gjøre det på stedet (aka betale mot kvittering?), eller hvordan gjør vi det da? Mitt medlemskap gikk ut i oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 ja kan sikkert dure oppover sammen imorgen... tror ikke kona blir med ut i "skog og snø" når det er så tørt og fint midt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg kommer kanskje med 3érn morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 ja kan sikkert dure oppover sammen imorgen... tror ikke kona blir med ut i "skog og snø" når det er så tørt og fint midt i byen Okey, no stress. Skal si fra ila. kvelden om det blir endring i planen, men jeg er ganske sikker på at jeg er ledig i morgen! Flere som vil henge på fra Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 cd Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ja, vurderer detta. Når og hvor er det meninga å møtes ? Mitt medlemskap gikk også ut i Oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå