Toastjern Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Står ikke noe om krav til hjelm, gjelder dette ennå? Får vi vite på fredag evt om det går ann med vanlige piggdekk på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 var iallefall ikke påbudt med hjelm forrige gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Var det jeg fikk med skjønner du, så håper jeg ikke trenger å kjøpe hjelm enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Er påbudt med hjelm på rudskogen...ikke gardermoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Nais. Kanskje jeg tar turen da ! ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 nei er ikke påbudt med hjelm på gardemoen og vanlige vinter dekk.pigg/piggfritt.ikke rally pigg er ikke tilatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Håper det blir litt folk der denne gangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Håper det blir litt folk der denne gangen!! Jeg kommer med bilen, og to kamerater, og kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hva koster det for å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hva koster det for å kjøre? Sist var det 300,- for medlemmer og 400 for ikke-medlemmer, iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Usikker på om jeg kommer.... må få bytta endeledd før kjøring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Gardermoen nord, forbi Thon Hotell og Esso, rett frem og følg skilt mot motorparken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Mulig jeg kommer dit for å filme og ta bilder. Jeg har ikke planer om å kjøre der. Men jeg skal ta med sugekopp og kamera. Kanskje jeg kan sitte på noen som kjører på banen for å filme? Forresten, sist gang dro jeg en James May og kjørte meg vill. Jeg skal altså kjøre mellom tømmerstokkene til jeg ser masse biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå