bmwgrace Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Forrige gang jeg så jenter som kjørte på Gardermoen, havnet de i grøfta på vei ut.. I en E46. Ikke tilfeldigvis deg? Nei, det var nok ikke meg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Forrige gang jeg så jenter som kjørte på Gardermoen, havnet de i grøfta på vei ut.. I en E46. Ikke tilfeldigvis deg? Nei, det var nok ikke meg gitt! det var vel M3en til Kim det? han ble stående over en stor snøhaug der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Forrige gang jeg så jenter som kjørte på Gardermoen, havnet de i grøfta på vei ut.. I en E46. Ikke tilfeldigvis deg? Nei, det var nok ikke meg gitt! det var vel M3en til Kim det? han ble stående over en stor snøhaug der Hmm... deeet har han ikke sagt! Og han som mente jeg trengte å bli taua med hiacen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Den ble stående fast der når han skulle kjøre inn igjen og der sto den helt til de fikk taua den ut var veldig tidlig på dagen også dette så var mye snø der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Åja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Vi dytta jo ut de stakkars jentene helt i enden av banen, bare satt der og venta på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Det er jo meg da, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvor mange blir det fra oslo? kan møtes ved IKEA eller noe ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 jeg tar vel turen... pakistansk tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Ich komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Vi dytta jo ut de stakkars jentene helt i enden av banen, bare satt der og venta på hjelp Var vel ganske mange som var av den dagen der. Var en grønn e36 som jeg og carlhaakon måtte dytte X antall ganger og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 dytta vel en sjuer også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 slædde litt FORD til helga da ? blir med på det du wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 kan putte den baki sjuern om du raser motoren fått i passasjersetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 hehe passasjersetet og 2l med dobble gassere er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå