Thomaz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hehe kanskje ta med meg fruen og guttungen en tur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Fruen min nekter...er visst for kaldt og "snøete" for en harstad jente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 du har valgt feil dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 ahhaahha nei ikke faen as helt greit for meg at hun hater kulde og heller liker varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Fins ikke dårlig vær, bare dårlig klæær ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Wow blir jo ikke akkurat syden temp på lørdag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 jeg blir hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg og. Tar tilbake alt jeg sa om dårlig klær ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 kyllinger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Men f*** da! Har dere ikke varmeapparat i bilene deres? Blir jo bare mer holdbart føre av litt skikkelig kulde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Helvettes pyser! Og vi nordmenn som liksom skryter av at vi er wikings!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg som vurderte å kaste prøveskilt på bilen uten varme... Dropper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Men f*** da! Har dere ikke varmeapparat i bilene deres? Blir jo bare mer holdbart føre av litt skikkelig kulde! Har ikke no å kjøre selv så hadde evt bare vært for å titte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Skjønner at titterne bailer... Kan jo evt. sitte i bilen å glo da, men det er vel ikke så artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 For ikke parkert så man kan glo på kjøringa fra bil. Men for se hvordan det blir når lørdagen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå