Rune Teien Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 bra tror jeg .kim skall se på forholende der!!!! .det er ikke blitt kjørt der siden øst var der 7 januar .så noe snø er det jo ..mvh øst rune Har du fått noe tilbakemelding fra han? ja det er 15-20cm puder snø der perfekt forhold da styret øst rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 høres bra ut. jeg har 4x4 om noen skulle sette seg fast. ikke testa bilen så mye på glatta. men trur den skal mye til før den ikke kommer frem egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Kan andre bilmerker kjøre og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Kan andre bilmerker kjøre og ? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Kommer nok en tur oppover også.. haltende for egen maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Kommer nok en tur oppover også.. haltende for egen maskin Ta med kaffe da Raste så kan vi juge litt over en kaffe kopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Den er grei, ring meg i morgen glenno! så kjører vi sammen opp.. Så får du se orntli bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 tror jeg står over.... sjuern er verre etter service enn for par timer siden.... skeivt ratt, rister, bremser av seg selv...antispinn slår seg av... ikke trygg å kjøre over 100 for da vinglern delux.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Stilongs sier jeg bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja kan plinge Azeton, kan hende blir litt sein da jeg har noen ting som må utrettes først. Stilongs og varme klær er nok et must i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 OT, men er det en butikk med tøft felgutvalg i Oslo? Anbefalinger? Et stort pluss om de holder åpent på lørdager . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Gs har jo knall tilbud på felger. står en del i butikk. Kommer litt Ann på hva du er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Takk for et hyggelig treff. Noen bilder jeg la ut her: http://bmwccn.no/forum/topic/%c3%b8st-p ... 8rdag-4feb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Takker også for et særdeles festlig, velykket og koselig treff! Bilen og jeg hadde det herlig, med brede glis, bokstavelig talt.. Stor takk til Bjørn, aka BB og GlennO For bilder og opptak, pluss Kim for mange opptrekkinger med (mitt) tau. Herlig.. Bilder kommer også fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Var det mindre humpete denne gangen? Pyset ut denne gangen dessverre, endel ting som ballet seg opp inkludert at jeg var lenge ute i går natt i kulda, orka ikke en runde to med frosne tær dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå