ZhilleN Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Nei var like jæævlig, isete og humpete, brøytern som kom må ha vært drita utpå der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hehe, like greit at jeg holdt meg hjemme da... Gamle bilen tåler ikke så mye av slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Nei, var rett og slett jævlig mange steder, slår i filler alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Takk for et hyggelig treff -16°C var jo ikke så ille så lenge man er utkledd som en panda. Fredrik: Jeg tuta på dere på E6 sør for Jessheim da jeg kjørte forbi Her er noen bilder: http://www.gamefront.com/files/21295980/Bilder.zip Jeg har slettet noen bilder som var uklare. Ellers har jeg tatt vare på det meste. Kompisen min kom borti hjulet som styrte lukkertiden. Så noen av bildene har blitt litt for mørke. Det var for øvrig han som tok nesten alle bildene. Jeg filmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Film må du legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Takk for et hyggelig treff -16°C var jo ikke så ille så lenge man er utkledd som en panda.Fredrik: Jeg tuta på dere på E6 sør for Jessheim da jeg kjørte forbi Her er noen bilder: http://www.gamefront.com/files/21295980/Bilder.zip Jeg har slettet noen bilder som var uklare. Ellers har jeg tatt vare på det meste. Kompisen min kom borti hjulet som styrte lukkertiden. Så noen av bildene har blitt litt for mørke. Det var for øvrig han som tok nesten alle bildene. Jeg filmet. Så bra, takk for bilder, foreløpig, laster ned og ser igjennom nå. Ser frem til redigeringen din er klar og jeg kan få materialet. Passerte du meg sørover nedenfor Jessheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja, det var jeg som passerte dere på vei sørover. Jeg ga et lite tut idet jeg passerte. Her er videoen: http://vimeo.com/36203827 Jeg var litt lat i dag og har verken lagt til musikk eller tekst. Men lyden fra bilene er jo allerede musikk, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja, det var jeg som passerte dere på vei sørover. Jeg ga et lite tut idet jeg passerte.Her er videoen: http://vimeo.com/36203827 Jeg var litt lat i dag og har verken lagt til musikk eller tekst. Men lyden fra bilene er jo allerede musikk, eller hva? Helt sant, og foretrekker motorlyd, jeg, faktisk, fremfor sang til bilvideoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 På bil-videoer passer det alltid best uten musikk! Halve filmen er jo selve lydopplevelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 HiAce`n lever jaggu enda! Det er morro med 90hk og 4wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ja, det var jeg som passerte dere på vei sørover. Jeg ga et lite tut idet jeg passerte.Her er videoen: http://vimeo.com/36203827 Jeg var litt lat i dag og har verken lagt til musikk eller tekst. Men lyden fra bilene er jo allerede musikk, eller hva? Morsomt at du tok med HiAce`n også Hvem var han som sto på samme steder som deg som tok bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hiace sladda best etter min mening, det var nokk for min del med 4 runder .... hørte dirringer fra alle hjørner i bilen, ikke rart når bieln er jutert på det lavste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Hiace sladda best etter min mening, det var nokk for min del med 4 runder .... hørte dirringer fra alle hjørner i bilen, ikke rart når bieln er jutert på det lavste. Takker ! Den mangler 100mn og 60hk til da hadde den KANSKJE orka på 3 giret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Morsomt at du tok med HiAce`n ogsåHvem var han som sto på samme steder som deg som tok bilder? Jeg måtte jo ta med HiAcen siden den lå bredest i alle svinger + alle rettstrekker Det var kompisen min som tok bildene mens jeg filmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Noen flere enn Glenno og Bjørn som har bilder av meg og bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå