Concep Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Skulle gjerne hatt litt mer info om dette ? F.eks må bilen ha skilter, må man ha noen slags form for lisens, er hjelm påbudt, osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 ja kan sikkert dure oppover sammen imorgen... tror ikke kona blir med ut i "skog og snø" når det er så tørt og fint midt i byen Okey, no stress. Skal si fra ila. kvelden om det blir endring i planen, men jeg er ganske sikker på at jeg er ledig i morgen! Flere som vil henge på fra Oslo? Jeg slenger med på med Barca///M Møtes i byen et sted da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ja kan vel treffes i byen ja... tror ikke det er krav til hjelm eller skilt..holder vel med prøveskilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Holder med prøveskilter ja, hjelm er ikke påbudt så vidt jeg veit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ja kan vel treffes i byen ja... tror ikke det er krav til hjelm eller skilt..holder vel med prøveskilt? Flotteres Riktig! Ikke noe krav om hjelm, prøveskilt funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 når tid da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Hmm.. 10.30? På Statoil ved Alnabru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 hm hm hm... tenk om jeg sover da... alna er vel ikke byen heller...BESTEM DEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ja da er det synd for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 I SEE I SEE..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Statoil/macern alnabru stemmer nå jeg for ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Tror jeg drar opp selv om jeg er i tvil siden wicky skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Okey, jeg kommer hvertfall til Alnabru kl 10:30 i morgen, hvis andre er keen på følge. Jeg vet ikke hvor dette ligger hen. Møter ingen andre opp så stikker jeg bare hjem igjen, ikke så farlig. Se etter skalla dude i grå E28! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 I'll be there med e34en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 I'll be there med e34en! hei! Mange av dere som tar turen fra Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå