Kjetil Sømme Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Jeg kan godt stille med testbil til shakedown der oppe den 9. mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Jeg kan godt stille med testbil til shakedown der oppe den 9. mars går hvell det .men det er 10 mars da ikke 9 mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 går hvell det .men det er 10 mars da ikke 9 mars Ja, men vi må jo teste dagen før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 går hvell det .men det er 10 mars da ikke 9 mars Ja, men vi må jo teste dagen før! da tror jeg du blir ganske ensomt og allene der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 da tror jeg du blir ganske ensomt og allene der oppe Perfekt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Håper det blir bedre planlagt denne gangen, eller så gidder jeg rett og slett ikke.. hva hvar det som hvar dårlig planlagt? enig at det hvar dumt hvi måtte vente 3 timer på og få brøyta .dette hvar ting som hvi i styre ikke kunde gjøre noe med. han som skulle brøyte på fredagen ikke gjorde det som han skulle ha gjort! dette hviste hvi ikke noe om. kim fikk besjed at det hvar brøyta der tror det hvar på tor heller fredag og alt skulle være måkt til hvi skulle ha treff der.da hvi kom opp så ble hvi skuffa. .det hvar litt flaks at hvi på lørdagen fikk måkt der av en .kim gjorde en kjempe jobb å få fatt i en som kunde gjøre det.hvi var på nippet å avlyse helle greia ..så neste treff som er 10 mars så skall det være bra forhold det skall hvi i styret øst sørge for at det blir en ok dag å kjøre .der. send gjerne en mld til styret øst avd hvis du har noe hvi kan endre på e mail til øst avd ost@bmwcnn.no med vennlig hilsen øst avd rune Ok, etter min mening så synes jeg dere burde vite at det blir måkt dagen før, slik at det ikke blir noe tull som forrige gang, som sagt jeg bor i nærheten og har muligheter og dra opp og kontrollere at dette blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Håper det blir bedre planlagt denne gangen, eller så gidder jeg rett og slett ikke.. hva hvar det som hvar dårlig planlagt? enig at det hvar dumt hvi måtte vente 3 timer på og få brøyta .dette hvar ting som hvi i styre ikke kunde gjøre noe med. han som skulle brøyte på fredagen ikke gjorde det som han skulle ha gjort! dette hviste hvi ikke noe om. kim fikk besjed at det hvar brøyta der tror det hvar på tor heller fredag og alt skulle være måkt til hvi skulle ha treff der.da hvi kom opp så ble hvi skuffa. .det hvar litt flaks at hvi på lørdagen fikk måkt der av en .kim gjorde en kjempe jobb å få fatt i en som kunde gjøre det.hvi var på nippet å avlyse helle greia ..så neste treff som er 10 mars så skall det være bra forhold det skall hvi i styret øst sørge for at det blir en ok dag å kjøre .der. send gjerne en mld til styret øst avd hvis du har noe hvi kan endre på e mail til øst avd ost@bmwcnn.no med vennlig hilsen øst avd rune Ok, etter min mening så synes jeg dere burde vite at det blir måkt dagen før, slik at det ikke blir noe tull som forrige gang, som sagt jeg bor i nærheten og har muligheter og dra opp og kontrollere at dette blir gjort. jo kim fikk besjed om at det hvar måkt der på fredagen at det hvar klart til lødag .det hvi ikke viste er at han hadde måkt en vei mitt på banen ..ikke etter det han fikk besjed om å gjøre ..dette er komikasjons svikt fra måker.ikke samme traktor som kom senre på lørdag. ..hvi lover at det skall være bra forhold til 10 mars .med værforbehold da . mvh øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Ok, høres bra ut! Eller så kjenner jeg en med traktor i området som je kan være med og brøyte dagen før slik at det ikke blir misforståelser, det beste hadde vært og brøyte langstrekka helt, og tillegg ha de løypene som går mot skogen på høyre side (breisladdsvingen) og mot skogen på venstresiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Ok, høres bra ut! Eller så kjenner jeg en med traktor i området som je kan være med og brøyte dagen før slik at det ikke blir misforståelser, det beste hadde vært og brøyte langstrekka helt, og tillegg ha de løypene som går mot skogen på høyre side (breisladdsvingen) og mot skogen på venstresiden. tror alt er i orden til neste gang .men snakk med kim i styret det er han som er gardemoen kontakt .så kan dere evt snakke samen tlf finer du i info for styret i øst http://bmwccn.no/ost/om/styret-i-%c3%b8st-avdelingen/ mvh rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Tar nok turen opp! i verste fall for å titte, men det funker da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Kanskje jeg tar meg en tur med madamen, E61ern og kameraene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Kanskje jeg tar meg en tur med madamen, E61ern og kameraene mine Gøy, Bjørn, nå vet du jo hvor det ligger hen, også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 AVLYST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Change it to ss2 test!!har en e500 jeg vil grise litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Er vist ikke aktuelt.. blir et treff i april isteden for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå