Stian Børresen Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er det noen av dere andre som har hatt problemer med at Umnitza ikke har sendt alle varene som har blitt bestilt? Jeg bestilte meg nye frontlykter med tilhørende sideblink for å få OEM look på Bmw'n og fikk bare en pakke med frontlyktene:\ Betalte godt for de sideblinkene syns jeg + 100dollar i frakt på alt så syns det var litt dumt da jeg kunne fått samme sideblink til mye lavere pris på ebay blandt annet. Men tenkte at jeg skulle bestille fra samme plass så jeg var sikker på at jeg fikk alt samlet så det var klar til montering:) Meeeen, sånn ble det da ikke. Er Umnitza flinke på kundebehandling på slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 De har såklart fått en mail med det samme jeg åpnet pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er vel bare å vente på svar fra de. Selv har jeg handlet der en gang og jeg fikk det jeg skulle ha. De mailene jeg sendte med de var hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 alan her inne har vel også noen deler som er bestilt men aldri mottatt. Hos meg sendte de feil deler, og ga meg beskjed om å kjøpe det de sendte, eller returnere det. Synes de virker litt rotete, men alle kan vel være uheldige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Jeg bestilte frontleppe og lamin-x til frontlykter. Leppa kom, lamin-x kom ikke. Fikk beskjed om at dette skulle komme i egen pakke. Har enda ikke skjedd. Har purret på de siden juli, men de svarer ikke på mailer lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå