|Ole| Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Skrevet Mars 23, 2014 Motorrom og bagasje MÅ du ha oransje Blir desverre ikkje det av praktiske grunner :/
RF91 Skrevet Mars 23, 2014 Skrevet Mars 23, 2014 Skal vere 30 cm fra ytter til "sikkerhets tank".... Står ingenting om pumper /rør i drifte reglene... Ikkje for å leika ekspert på nokon måte, men ke om du blir påkjørt bakfrå? Vil ikkje bensinspruten stå i taket om smellen er så hard at den treffer pumpa?
|Ole| Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Ikkje for å leika ekspert på nokon måte, men ke om du blir påkjørt bakfrå? Vil ikkje bensinspruten stå i taket om smellen er så hard at den treffer pumpa? Jo det er vel egentlig fare for det, får sjå litt på det men er gaske liten plass baki der. Vurdere å lage ei rør ramme bak og for å forsterke litt...
RF91 Skrevet Mars 25, 2014 Skrevet Mars 25, 2014 Jo det er vel egentlig fare for det, får sjå litt på det men er gaske liten plass baki der. Vurdere å lage ei rør ramme bak og for å forsterke litt... Sikkert ikkje dumt Eller so bør det vel gå å ha pumpa ved sida av tanken?
|Ole| Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Sikkert ikkje dumt Eller so bør det vel gå å ha pumpa ved sida av tanken? Tja, skal 2 pumper på eine sida av tanken + batteriet og eit filter på andre sida av tanken så det begynne og bli lite plass, heller ikkje lett å bøye desse alu røra utan og få stygg knekk på dei. Kunne plassert mykje under bilen men da er det iallfall utsatt og E85 ryker ikkje når det brenner så vil ha meste parten av koblinger baki der, vil tru eg merka det ganske fort om det skulle bli hett der bak Bensin slanger/rør er stort sett utsatt på eit punkt på bilen uansett, bagasje rommet er ikkje det verste da det er vesketett. Meeeen, kan jo hende du får rett og att eg får ein smell i ræva men den tid den sorg.
|Ole| Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Btw, nokon som veit om det finnest eit alternativ for 4 punkt seler så ein kan ha med seg ei gravid dame uten att det presse voldsomt på magen om det skulle bli ein liten smell?
Magnus_bmw Skrevet Mars 25, 2014 Skrevet Mars 25, 2014 Gravide kviner har vel ikke noe i en racerbil og gjøre.. Men som svar på spm ditt, så nei. Det finnes ikke.
|Ole| Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Gravide kviner har vel ikke noe i en racerbil og gjøre.. Men som svar på spm ditt, så nei. Det finnes ikke. Nei du har sikkert rett i det men eg fant faktisk 5 punkt for gravide
Dirty Skrevet Mars 25, 2014 Skrevet Mars 25, 2014 Det gjelder Alt av bensinsystem ikke bare tanken.samme med batteriet
|Ole| Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Skrevet Mars 30, 2014 Har lest hundre ganga no og det står svart på kvitt i reglane att det er kunn "sikkerhets tanken" dette gjelder...
|Ole| Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Bilen er no solgt til fordel for billigere banebil pga att eg skal bli pappa, svikta sjølvbygger opplegget æ kjøpe meg katalog trim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå