Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Skrive eit lite sammendrag :)

Da har eg vert på Våler i helga, motoren har for første gang sidan mai 2012 funka utan større problem.

Fekk det uunngåelige trigger problemet da plast trigger vrir seg når det blir varmt over lengre tid og braketten ikkje er som på m50...

Men det blei ikkje eit problem før breisladden sånn egentlig, ellers hoppa c klipset på giroverføringa av då måtte tauast av bana ein gang..

Helga bestod av høg satsing, 2 ganga i sandfella og mellom 4-7 ganger på plen eller i grøfta :P

Wisefab er forøvrig heilt rått, trenger servo da :P

Sidan m20'n ikkje passa for min kjørestil så vil den bli solgt, denne gang hundre prosent sikkert. Men når er eg usikker på da eg ikkje veit kor lang tid og kor mykje det vil koste meg å bygge ny. Likar ikkje tanken på att eg ikkje kjem meg på treff om eg får råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive eit lite sammendrag :)

Da har eg vert på Våler i helga, motoren har for første gang sidan mai 2012 funka utan større problem.

Fekk det uunngåelige trigger problemet da plast trigger vrir seg når det blir varmt over lengre tid og braketten ikkje er som på m50...

Men det blei ikkje eit problem før breisladden sånn egentlig, ellers hoppa c klipset på giroverføringa av då måtte tauast av bana ein gang..

Helga bestod av høg satsing, 2 ganga i sandfella og mellom 4-7 ganger på plen eller i grøfta :P

Wisefab er forøvrig heilt rått, trenger servo da :P

Sidan m20'n ikkje passa for min kjørestil så vil den bli solgt, denne gang hundre prosent sikkert. Men når er eg usikker på da eg ikkje veit kor lang tid og kor mykje det vil koste meg å bygge ny. Likar ikkje tanken på att eg ikkje kjem meg på treff om eg får råd...

Kjør ut sesongen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Nokon som veit om eit triks så man får 0 i camber bak på E30 ?? Sleit med festet på Våler sjølv om eg har Fuelcell og eit batteri fra transporter :P

Hjelpe vel kanskje å skru coilover mjukere for og få feste og ?

Uansett, det kittet til PPF er uaktuelt da det ikkje retta heilt opp...

Bilder av evt kva man gjer hadde vert kult og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo rette opp skikkelig om du flytter de sveiseplatene nok, mener nå jeg å ha kommet fram til..

Planen er å lage til noko sjølv i løpet av sommaren, vist eg rekke det før E30MEET hadde jo det vert kanon :)

Uansett så fekk eg eit bilde av bilen min på Våler idag, er ganske fornøgd med utseende no. Heldigvis blir det heillakering til vintern igjen, lakken har gjort jobben sin no trur eg, full i steinsprut, småbulka og flassing. Da blir det bytte av hovud farge. Det blir spennande :)

10430380_711785115552316_654671496224769

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...