Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vel tiden kommet for at jeg ENDELIG ska begynne på bayern..

ln75a8laisvu95razxny.jpg

Det er en orginal 2.2 individual 03mod som har gått som skolebil i sitt tidligere liv.

Har hatt bilen i 1,5 år nå, og jeg er blitt så glad i den at jeg nå må sette igang med en makeover.

Er FRYKTELIG usikker på hva jeg skal gjøre, å jeg håper at jeg kan få masse tips og råd om hva jeg

kan gjøre uten og må lev på mor og far resten av livet.

Drømmen har vært og bygge om til m3, men pengboka strekker ikke helt til uten og måtte

dra til banken for og ta opp lån, så 330 motor har blitt en mer realistisk drøm og oppfylle.

Da er spørsmålet til dere bimmmers.no brukere - hva faen skal jeg finne på forno? :D

gdr1rsb1z9ts9goj7gne.jpg

Det jeg har i tankene er følgende:

m3 skjermer

330 motor (speedometer også!!) og kasse <- tror kassa mi er litt sliten, bilen har jo rullet 230tusen..

m3/csl front

m3 bakfanger

csl luke

m3 panser

nytt m3 ratt <- mitt er litt slitt, mulig noen har noen triks for og "fornye det gamle"??

hellakkering

m3 interiør ??

zfnihnciztlpd8va4mv7.jpg

Håper som sagt på masse tips og råd. Jeg kommer til og starte med den så straks vinterbilen (e36sedan) er reparert! :)

Skrevet

Jeg ville ihvertfall ikke skiftet farge om den skal hellakkeres. Jeg ville heller ikke hatt CSL-bagasjeluke (med mindre den er original), da disse sjeldent har en god nok passform. Da ville jeg heller satset på bakluke fra en facelift-bil.

Ang. rattet finnes det firmaer som bytter ut skinnet og slikt, jeg gjorde det i min e46, ligger noen bilder i tråden om den.

Ellers virket jo planene greie nok ut. :)

Lykke til!

Skrevet

Fargen er orginal og kommer ikke til og byttes! :)

Enig med deg ang csl bakluke, det er mye dårlig der ute på markedet.

ah, link til tråden din?

Takk skal du ha!

Skrevet

Hvorfor 330 speedometer? Det er helt likt som standard 6er.. :) m3 er forskjellig men krever koding for å funke.

330 motor er uten tvil moro :)

M3 skjermer, så må du bytte foran og bak, fordi kun foran ser ekstremt teit ut, og du ødelegger rett og slett bilen :)

M3 panseret er jævlig gromt med powerdomen på, men det passer ikke helt med skjermene, så må justeres litt :)

Der ville jeg fkatisk anbefalt deg og kjøpt en god carbon utgave som er ment for coupe, med god passform.

Skrevet

m3 skjermer

330 motor (speedometer også!!) og kasse <- tror kassa mi er litt sliten, bilen har jo rullet 230tusen..

m3/csl front

m3 bakfanger

csl luke

m3 panser

nytt m3 ratt <- mitt er litt slitt, mulig noen har noen triks for og "fornye det gamle"??

hellakkering

m3 interiør ??

må bare spørre om den der. syns du virkelig 230 000km er mye ? det er jo ingen ting for en bil..

Skrevet
Hvorfor 330 speedometer? Det er helt likt som standard 6er.. :) m3 er forskjellig men krever koding for å funke.

330 motor er uten tvil moro :)

M3 skjermer, så må du bytte foran og bak, fordi kun foran ser ekstremt teit ut, og du ødelegger rett og slett bilen :)

M3 panseret er jævlig gromt med powerdomen på, men det passer ikke helt med skjermene, så må justeres litt :)

Der ville jeg fkatisk anbefalt deg og kjøpt en god carbon utgave som er ment for coupe, med god passform.

Skal selvfølgelig bytte bakskjermer også! helt enig med deg!

Vil helst ha speedo som følger med motoren, men kan kmstanden justeres til det 330 motoren har gått så selvfølgelig beholder jeg det samme!

Vet ikke tilfeldigvis hvor jeg kan gå til anskaffelse av 330 motor rimelig? :-)

Skrevet

Den bærer preg av at den er veldig godt holdt ja!

Skrudde ut toppen på e36'n i dag, kammen og alt viser seg og være heeelt utslitt så jeg og "spiderpig" her på forumet fant ut at motorbytte er det beste :) Skrik ut om noen har en e36 m40b16/b18 liggende billig! :)

Skrevet

Fin bil, har sett den et par ganger, skiller seg ut :)

Jeg ville begynt med svart chrome grill, csl luke(ikke carbon) led baklykter, carbon csl splittere..

Har svart e46 coupe selv, har nesten samme planene som deg, hehe. første pri blir å få i no m-tech til den :)

Skrevet
Fin bil, har sett den et par ganger, skiller seg ut :)

Jeg ville begynt med svart chrome grill, csl luke(ikke carbon) led baklykter, carbon csl splittere..

Har svart e46 coupe selv, har nesten samme planene som deg, hehe. første pri blir å få i no m-tech til den :)

Herlig. men hvorfor csl luke ikke i carbon? :P

Skal jo selge m fangern min og bakfangern. skrik ut om du er intr! :)

Skrevet

hm, har ikke råd nå vertfall, kræsja bilen i dag..

finere med lakkert bakluke, evt la en stripe oppa flippen med carbon, har sett andre gjort det, så stilig ut :)

hvor mye hadde du tenkt deg for fangerne da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...