Iversen92 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Hei Har ett par spørsmål til dere Bmw e39 525d 2002 Bilen er tungstartet når den både er varm og kald. må kinne helt opptil 20 sekunder før den starter :S Kan dette vere 1 dyse som har tatt kvelden eller retur? Glødeplugger? I instrument panel lyser noen lys dårlige pluss at lyset for gløding og lyset for hvilken dør som er åpen ikke lyser. De 3 lysene over computer skjermen lyse SVAKT, disse lyste som normalt da jeg hentet bilen men på vei hjem begynte først temperatur lyset å gå sakte bort og neste dag var allt borte/Lyser svakt, må virkelig fokusere for å lese hva som står, kan dette vere LCM/LKM ? evt andre problemer som gjør att dette oppstår? Mvh Simen Iversen
mbruer Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Må bare spørre, skal det lyse en glødelampe? I min står det bare "Pre-heating" i displayet..
Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Sjekk jordingen mellom batteri og motor og karosseri. Første som må sjekkes ved rare feil.
Kennethe34 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Høres ut som returlekkasje på en dyse, men kan også være mye annet. Diagnose + måling av returlekkasje er det jeg ville gjort først i allefall
Iversen92 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Takker for svar. kjøpt "Ny" bil så kan ikke mye om den skal stå spre heating ja og ikke lyse en lampe
Otis Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Høres rart ut det med en glødelampe kontra tekst med pre-heating. Har alle diesel modeller i e39 high obc da eller? Isåfall er det jo litt artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå