mort Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Igår restartet plutselig idriven seg 2 gangen iløpet av dagen, og idag gikk ikkje radiolyden av når eg tok nøkkelen ut av tenninga. Skjermen går av men ikkje radioen. Kan dette være et kjent problem?
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Hva slags årsmodell har du og har du navigasjonssystem professional?
mort Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 08 navi proff. Verksted fikk ikkje kontakt med bilen via data, så di rekna med at muligens ein modul i bagasjen var gåen... Har time om par uker så viss nåken har andre meiningar så er det bare å komme med di
mort Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Den har forresten begynt å restarte seg hyppig, men uregelmessig...
ice69 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 hei, sliter med det samme jeg har du funnet ut noe mere? mvh morten
Reef89 Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 kan hende det er denne modulen din som er gåen, denne styrer idrive.
terjehe Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 tror jeg ville kikket litt etter vannlekkasje i koffert. er mange styreenheter der. hvis bilen har panoramatak kan det jo hende at vann renner ned lags taktrekk bakkant da mulig dreneringskanaler for vann er tette.. har også vært borti at de lekker inn vann fra selve tanklokkinnfestning i plast som ligger inntil karr. er det ikke vannlekk så må du bare være glad, for da blir det sikkert ikke så galt rent prismessig vannlekk er jo en ting du kan sjekke selv, ta ut bunn i koffert og de to bekledningsdekslene på høyre og venstre side som skjuler innmaten til baklykta. lykke til
mort Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Glømte visst ut denne tråden. Men alle problema var relatert til dårlig batteri, og at verkstedet i Tyskland på forrige service hadde utelatt ein stor update MPM modulen ligger ikkje i bagasjerommet på LCI modeller så den får ikkje eit bad ved evt lekkasje. Det va forresten også heilt tørrt i mitt bagasjerom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå