Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Skjønner hva du mener.Det er vannslange du tenker på, så problemet ligger ikke der, men det kan fortsatt være greit å skru den til ordentlig uansett. Sjekk ut bensinslangene som sitter under innsuget. Takk! Hvor sitter innsuget da? Kan ikke så mye om motor enda, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Kan også prøve å bøye litt på slangene mens motoren er igang, den sprekken jeg hadde i min så man ikke før man bøyde på slangen litt, og da spruta det bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Lekker den vann? Lukta du får fra veivhuset kan forveksles litt med bensin. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/10/97 Ser du noe kjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Er ikke vann, nei. Da hadde det ikke lukta bensin, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Den store ringen er innsuget og den avlange er der det kommer bensin. Se litt rundt der. På undersiden av den store ringen går det også et par bensinslanger, men da må man demontere litt deksler for å se skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Takk Nå er lukta helt borte! Har ikke gjort noen ting. Bra bilde, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå