sm0k3d Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Ingen som er hypp på billige felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 opp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Er interresert, men er di orginale? Skal ha felger til min e39, men disse passer ikke om di er orginale e34 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Det sto på spacer med senterring på. men jeg kan måle. Jeg tror det er di orginale ja. Det er litt større kant bak enn fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 er interessert om du gidder å ordne med sending. posten sender de vell, eller tollpost eller noe. larvik blir for langt å kjør ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 om det var senterringer på så er di uorginale. Så og si alle uorginale 5 serie felger blir laget så di skal passe på e39 også. skal det fungere så må nav diameteren på felgen være rett over 74mm tror jeg det var, og da må man ha senterring for å ha di på e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 ja, det er 74,1mm ifølge skyvelære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Fått bud på 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 er interessert om du gidder å ordne med sending. posten sender de vell, eller tollpost eller noe. larvik blir for langt å kjør ass. Da må du evt forhåndbetale da jeg kan sende dem fra jobben til mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 det er greit å forskudsbet. vet du hva frakta blir sånn ca da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Det må jeg evnt sjekke, det kan du få svar på i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 *Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Oppsann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå